supersprint uitlaat
supersprint uitlaat
beste type R vrienden :wink:
ik ben opzoek naar bedrijfjes waar ze supersprint systemen verkopen, ik had al 1 bedrijfje gevonden en al een e-mail gestuurd, maar ik heb nog geen reactie gehad.
wie weet waar ik supersprint uitlaten kan bestellen, en dan het liefst nog in Noord-Holland.
ik heb al flink gegoogeld maar kon eigenlijk niks vinden :-?
greetz Robert
ik ben opzoek naar bedrijfjes waar ze supersprint systemen verkopen, ik had al 1 bedrijfje gevonden en al een e-mail gestuurd, maar ik heb nog geen reactie gehad.
wie weet waar ik supersprint uitlaten kan bestellen, en dan het liefst nog in Noord-Holland.
ik heb al flink gegoogeld maar kon eigenlijk niks vinden :-?
greetz Robert
HONDA - The power of Dreams
Biesheuvel kan Supersprint leveren.
BlackTeg wrote:typeRfan wrote:thanks voor alle info.
ik heb inmiddels een mooie supersprint middenpijp en einddemper onder me CTR hangen, en bet er erg blij mee.
als je benieuwd bent welke ik heb gekocht kijk dan even op mijn voorstel topic
Hey, wat kost zo een supersprint einddemper? (eventueel via PM)
Thanks!
Heb je soms iets gezien op kapaza voor je ITR? Die einddemper die daar te koop staat kost normaal gezien rond 500euro. Dus 150 is een koopje.
eteuben wrote:Wel snel geleverd dan, 13 augustus was je nog zoekende en de 18e zit ie er al onder. Wie o wie leverde er zo snel??
haha nou toevallig werkt een oude buurman van mij in een garage bedrijf, dus ik had hem gesms'd, hij had hem de zelfde dag nog voor me besteld en een dag later had ie hem onder rembours op de mat (op zijn werk)
en die zelfde week op vrijdag kwam hij hem thuis brengen bij me.
het is idd erg snel gegaan, maarja het iswel helemaal top :lol: :lol:
HONDA - The power of Dreams
BlackTeg wrote:ITR897 wrote:[Heb je soms iets gezien op kapaza voor je ITR? Die einddemper die daar te koop staat kost normaal gezien rond 500euro. Dus 150 is een koopje.
Ja, heb interesse, maar kom je met dat ding door de keuring? Ik heb geen zin om elk jaar van einddemper te wisselen.
Daar heb ik al naar geinformeerd bij die verkoper. Normaal geraak je daarmee wel door de keuring als je er een attest bij hebt. Maar dat attest heeft hij niet.
Dat attest kan je wel aanvragen zegt hij. En ik vermoed dat je dan bij de hoofdverdeler in België moet zijn.
En toevallig heb ik er 2 gevonden.
AUTO SPORT WILLY
Phone1: 056/856560
Fax1: 056/337640
E-Mail1: [email="tuning@autosportwilly.be"]tuning@autosportwilly.be[/email]
VASO
Phone1: 054/319191
Fax1: 054/319195
E-Mail1: [email="info@vaso.be"]info@vaso.be[/email]
Vraag bij één van deze maar eerst eens info.
Trouwens, ik denk dat je bij die verkoper nog kan afpingelen. :dontspeak:
En moest het allemaal niet lukken met attesten en keuring, ik wil je gerust helpen met je einddemper jaarlijks te vervangen. Klein half uurtje werk.