Top 5...
McLaren F1 LM met stip! (De ultieme rijders auto, geen compromis)
NSX-R (kwijl)
Lamborghini Diablo GT (Totaal niet praktisch, maar gewoon ruig)
Ferrari F40 (wat kan ik zeggen...)
Skyline R34 Nismo (leuk voor het gezin, net als een RS4)
Ik heb zoveel droomauto's, maar dit zijn wel zo'n beetje mijn echt DROOM auto's.

NSX-R (kwijl)

Lamborghini Diablo GT (Totaal niet praktisch, maar gewoon ruig)

Ferrari F40 (wat kan ik zeggen...)

Skyline R34 Nismo (leuk voor het gezin, net als een RS4)

Ik heb zoveel droomauto's, maar dit zijn wel zo'n beetje mijn echt DROOM auto's.
-
-
-
Hetgeen waar ik wel mee zou willen rijden is het project dat ik ooit eens gezien heb op internet, CRX met NSX motor in. Hier nog wat aan tunen en dan de porsches en ferrari's belachelijk maken op de weg. Maar aangezien dit onbetaalbaar is, komt deze niet voor in de top 5.
Ik wil nooit iets anders dan honda en ik snap niet dat de droomwagens van sommigen hier van een ander merk dan Honda kunnen zijn, eens VTEC toch altijd VTEC???? En het is toch zo leuk om met je 'simpel' hondaatje de grote merken belachelijk te maken (maarja ik ben dan ook een echte trouwe honda fan en je kan me echt met niets anders een plezier doen dan met een honda :wink: )
Honda is trouwens het beste merk ter wereld (http://en.wikipedia.org/wiki/Car_and_Dr ... en_Marques), beter dan Porsche, BMW, enz... dus waarom van Honda, het beste merk, overschakelen naar iets dat slechter is???
Mijn top 5 is dus:
1. NSX type R GT/S2000 GT (kan niet kiezen en beetje te duur voor me :cry: )
2. Civic type R EK9
3. Integra type R DC5
4. Civic type R EP3
5. Integra type R DC2
Allen in het wit behalve de s2000, die mag in het zwart met hardtop.
Gr.
Ik wil nooit iets anders dan honda en ik snap niet dat de droomwagens van sommigen hier van een ander merk dan Honda kunnen zijn, eens VTEC toch altijd VTEC???? En het is toch zo leuk om met je 'simpel' hondaatje de grote merken belachelijk te maken (maarja ik ben dan ook een echte trouwe honda fan en je kan me echt met niets anders een plezier doen dan met een honda :wink: )
Honda is trouwens het beste merk ter wereld (http://en.wikipedia.org/wiki/Car_and_Dr ... en_Marques), beter dan Porsche, BMW, enz... dus waarom van Honda, het beste merk, overschakelen naar iets dat slechter is???
Mijn top 5 is dus:
1. NSX type R GT/S2000 GT (kan niet kiezen en beetje te duur voor me :cry: )
2. Civic type R EK9
3. Integra type R DC5
4. Civic type R EP3
5. Integra type R DC2
Allen in het wit behalve de s2000, die mag in het zwart met hardtop.
Gr.
Je kan met je Honda echt niet op tegen (bijv.) een McLaren F1. Dat is gewoon een feit.
Als je een droom auto mocht kiezen en je koos een van de in jou bovenstaande lijstje voorkomende auto's vind ik in mijn ogen wat kortzichtig. Honda's zullen altijd onwijs goede auto's blijven, betaalbaar en je krijgt zeker waar voor je geld, maar ze zullen nooit beter worden dan sommige auto's die te koop zijn.
Echter is er nog een wereld buiten Honda om, hoe moeilijk dat ook te begrijpen is voor sommige :wink:
Als je een droom auto mocht kiezen en je koos een van de in jou bovenstaande lijstje voorkomende auto's vind ik in mijn ogen wat kortzichtig. Honda's zullen altijd onwijs goede auto's blijven, betaalbaar en je krijgt zeker waar voor je geld, maar ze zullen nooit beter worden dan sommige auto's die te koop zijn.
Echter is er nog een wereld buiten Honda om, hoe moeilijk dat ook te begrijpen is voor sommige :wink:
-
-
Je kan met je Honda echt niet op tegen (bijv.) een McLaren F1. Dat is gewoon een feit.
Daar ben ik nu eens volledig NIET mee akkoord. Voor de prijs van een McLaren kan je bijvoorbeeld een NSX kopen en tunen die veeeeeeel beter is (en niet alleen qua snelheid). Kijk maar eens naar de japanse GT500, NSX overheerst. En in de GT500 rijden ook veel grote namen mee.
Er zijn op internet trouwens veel civicjes te vinden die Vipers, ferrari's en andere grote namen ver achter zich laten. En dat maakt het juist zo leuk, met een klein 'simpel' hondaatje één of andere porsche/M3/ferrari enz... door de grond laten zakken van schaamte :twisted:
En de McLaren F1 vind ik niet eens een mooie wagen (maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak).
Voor mij is honda onevenaarbaar door welk merk dan ook. Moest ik op dezelfde manier rijden met een BMW/Mercedez/VW/Ferrari/enz... zoals ik met mijn CRX (Delsol ESi) gedaan heb was de motor (en veel andere dingen ook waarschijnlijk) al lang kapot. Mijn CRX was onverwoestbaar. En ik weet zeker dat mijn type R ook zo sterk is.
Maargoed ik heb er niets op tegen dat ieder zijn eigen smaak heeft, misschien maar goed dat er mensen zijn die liever een Golf GTi ofzo kopen ipv een civic type R, bij het sprinten weet ik dan elke keer weer dat ik de juiste keuze gemaakt heb bij de aankoop van mijn auto :wink:
Gr.
-
-
Je weet dat een F1 wellicht ook kapot te modden is. Alles is subjectief zo.
En dan nog, als je met een 'al dan niet dood gemodde' NSX langs de F1 staat.. hoe lang houden ze het beide vol?
Het is een droom auto, dat zal een McLaren altijd voor mij zijn. Kleine kans dat ik ooit deze auto zal kunnen betalen en onderhouden.
En het gaat niet alleen om de auto zelf, maar ook een stuk om de exclusiviteit de service die je erbij krijgt (wereldwijd een monteur die je bij zal staan, elke auto appart gelogged en ze kunnen hem waar dan ook ter wereld voor je uitlezen mocht er iets zijn)
En niet te vergeten komt deze auto uit 1994 (!!!!!!) 1994.... weetje op welk niveau de andere auto's toen zaten? Tot 2004 heeft hij dan ook het record voor snelste auto ter wereld op zijn naam gehad.
Nee, als er een droom auto is, is het de McLaren F1 wel. Zonder twijfel.
En dan nog, als je met een 'al dan niet dood gemodde' NSX langs de F1 staat.. hoe lang houden ze het beide vol?
Het is een droom auto, dat zal een McLaren altijd voor mij zijn. Kleine kans dat ik ooit deze auto zal kunnen betalen en onderhouden.
En het gaat niet alleen om de auto zelf, maar ook een stuk om de exclusiviteit de service die je erbij krijgt (wereldwijd een monteur die je bij zal staan, elke auto appart gelogged en ze kunnen hem waar dan ook ter wereld voor je uitlezen mocht er iets zijn)
En niet te vergeten komt deze auto uit 1994 (!!!!!!) 1994.... weetje op welk niveau de andere auto's toen zaten? Tot 2004 heeft hij dan ook het record voor snelste auto ter wereld op zijn naam gehad.
Nee, als er een droom auto is, is het de McLaren F1 wel. Zonder twijfel.
HondaDelsol wrote:Ik bedoel gewoon dat je met hezelfde budget de NSX veel beter kan maken dan die McLaren.
Beter? hahaha
Ik denk dat je eens met beide auto's eerst moet gaan rijden wil je hier wat over kunnen zeggen.
Daarna kom je wel op je uitspraak terug.
En so what dat er een S2000 is met 1000 pk? Genoeg supra's die er ook zo'n vermogen uit pompen.. daarmee is het nog geen goede auto :!: