Don't try your luck too often...

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
mr. X

Post by mr. X »

Deze haalt middernacht niet.

Op het Type-R forum is niet toegestaan:
- Straat race posts

Ik ga er verder ook niet op in. Maar ik denk wel dat je sneller kan zijn.
D_ToXx

Post by D_ToXx »

ps .. was geen straatrace was een vergelijking...
hij kon de weg net zo goed als ik dit omdat hij wist waar hij rechtsaf moest gaan.....
Nyther

Post by Nyther »

mr. X wrote:Deze haalt middernacht niet.

- Straat race posts

wat een onzin weer, street encouters is altijd leuk! :D de meeste forums hebben er een speciaale sub-fora voor :D
gerbengtt

Post by gerbengtt »

bij deze ben je uitgenodigt! :wink :( voor een test)
en dat topic van typerfan was ook een vergelijking.. dus deze vlieger gaat helaas niet op.
IvoG

Post by IvoG »

Nyther wrote:
mr. X wrote:Deze haalt middernacht niet.

- Straat race posts

wat een onzin weer, street encouters is altijd leuk! :D de meeste forums hebben er een speciaale sub-fora voor :D
Feel free om op een van die andere forums je verhaal kwijt te raken. Hier hoeven wij het niet te horen.
IvoG

Post by IvoG »

D_ToXx wrote:ps .. was geen straatrace was een vergelijking...
Dit was ook geen censuur maar een moderatie :wink: :lol:
mr. X

Post by mr. X »

Geplaatst: Vr aug 17, 2007 23:46

Stipt op tijd..
Als er iemand is waar je op kunt rekenen is het Ivo wel :lol:
IvoG

Post by IvoG »

Je forumtijd staat niet goed, want het was toch echt na 00:00 hoor (bij mij zegt ie 00:46)

Maar ja, ik was even wat remsporen achter aan het laten, en nee, niet op straat! :lol:
mr. X

Post by mr. X »

Ik denk, leef en functioneer op forum tijd, en deze staat hier op kwart voor 12.
En dan kreeg ik ook gelijk en anders niet. Dus het moet wel :lol:
S.J.

Post by S.J. »

IvoG wrote:Je forumtijd staat niet goed, want het was toch echt na 00:00 hoor (bij mij zegt ie 00:46)

Maar ja, ik was even wat remsporen achter aan het laten, en nee, niet op straat! :lol:

Kijk dat soort posts heb ik ook geen trek in. :lol: :wink:
ee8

Post by ee8 »

wat is dit nou weer voor een onzin?
IvoG

Post by IvoG »

Onze club onzin. Don't like it? Though.

Deze discussie is al een keer gevoerd, en wij willen als club geen straatrace posts zien op ons forum. Dat is een regel hier, daar heeft iedere gebruiker zich aan te houden.
Dimer

Post by Dimer »

sluit het topic dan...

gooi alles weg ofzo
ee8

Post by ee8 »

IvoG wrote:Onze club onzin. Don't like it? Though.

Deze discussie is al een keer gevoerd, en wij willen als club geen straatrace posts zien op ons forum. Dat is een regel hier, daar heeft iedere gebruiker zich aan te houden.

mhoa, ik zag geen straatracepost.....maja........

en idd wat Dimer zegt, flikker dan alles weg, discussie loopt nu dus gewoon door als je flarden van het topic laat staan......
mr. X

Post by mr. X »

Het was meer om mensen denk ik te laten zien wat er gebeurt als men zich weigert aan de regels te houden.

Ik ben het er niet 100% mee eens, maar ik begrijp het wel. En aangezien wij geen moderator zijn moeten we het maar slikken.

Elke dol dwaze actie van een of andere gek moeten we niet supporten, echter is het wel leuk om verhalen te horen van gemodde R's die snellere auto's bij houden.
gerbengtt

Post by gerbengtt »

mr.x ... niets meer aan toe te voegen

ik zou zeggen:kom gezellig naar www.extreme-machines.nl forum is bij somige wel bekend hier.
IvoG

Post by IvoG »

mr. X wrote:Het was meer om mensen denk ik te laten zien wat er gebeurt als men zich weigert aan de regels te houden.

Helemaal goed gezien. Had ik het helemaal weggehaald dan was er geen leermoment geweest.

mr. X wrote:Ik ben het er niet 100% mee eens, maar ik begrijp het wel. En aangezien wij geen moderator zijn moeten we het maar slikken.
Er loopt nu een rechtszaak tegen een moderator van een forum waar ongewenste (?) opmerkingen waren geplaatst. Als die rechtszaak door het OM gewonnen wordt schept dat meteen precedent, en wie weet waar ze vervolgens mee gaan komen. Tevens is straatracen niet iets waar de Honda Type-R Club Benelux zich mee wil identificeren, dus het clubbestuur heeft belsoten dat we dat soort verhalen hier niet willen zien.
Niet van onze clubleden, maar zeker niet van andere niet-leden.

mr. X wrote:Elke dol dwaze actie van een of andere gek moeten we niet supporten, echter is het wel leuk om verhalen te horen van gemodde R's die snellere auto's bij houden.

Ik lees graag verhalen hoe Type-R's andere auto's bijhouden of zelfs voorbijgaan...op de baan. Daar gaat iedereen er vol voor (hopelijk) en is er ruimte voor fouten. Of die tegenstander op straat er vol voor gaat is maar de vraag, waarschijnlijk is dat niet het geval. En wat is dan de meerwaarde aan die "win" waarbij mogelijk jezelf en anderen in het gevaar zijn gebracht?

Ik ben zelf niet roomser dan de paus, maar hoef dat ook niet hier te komen verkondigen elke keer dat weer een Alfa of Golf rijder een lesje krijgt. Daar zijn de meetings voor :wink: :lol:

Overigens ben ik niet op jou aan het mikken Maarten, voordat je weer hapt :lol: Jouw post had alleen de juiste punten om mijn antwoord aan te koppelen.
HondArd

Post by HondArd »

IvoG wrote:
mr. X wrote:Elke dol dwaze actie van een of andere gek moeten we niet supporten, echter is het wel leuk om verhalen te horen van gemodde R's die snellere auto's bij houden.

Ik lees graag verhalen hoe Type-R's andere auto's bijhouden of zelfs voorbijgaan...op de baan. Daar gaat iedereen er vol voor (hopelijk) en is er ruimte voor fouten. Of die tegenstander op straat er vol voor gaat is maar de vraag, waarschijnlijk is dat niet het geval. En wat is dan de meerwaarde aan die "win" waarbij mogelijk jezelf en anderen in het gevaar zijn gebracht?

Met toertochtjes en oprijden naar meetings gaat het er anders ook niet zachtjes aan toe. Niet dat er dan overdreven hard wordt gereden, maar het mag wel wat rustiger. Met 30, 50, 80 danwel 120 kom je ook wel op de plaats van bestemming.
mr. X

Post by mr. X »

Als je het potentieel van de auto niet gebruik zou ik zeggen koop een diesel.

En ik weet ook wel dat sommige actie's niet kunnen, maar niet elke regel is er om je aan te houden.
HondArd

Post by HondArd »

Ik heb net zo'n hekel aan een diesel als jij Maarten, maar ik heb geen zin om lichtelijk illegaal bezig te zijn om iedereen maar te moeten bijhouden omdat ik ze anders kwijtraak. Daarnaast zjn veel diesels van tegenwoordig knap snel. Ik heb in mijn automobiele carriére (bijna 17 jaar) nog nooit en bekeuring gescoord, ook nog nooit een parkeerboete, en dat wil ik graag zo houden. En het potentiëel van de ATR, VTI, CB500 en XJ650J gebruik ik het liefst op een LEGALE manier, daarvoor hoef ik niet met 120 over een bergweggetje te gaan rijden om dat aan te tonen.
Locked