Op het Type-R forum is niet toegestaan:
- Straat race posts
Ik ga er verder ook niet op in. Maar ik denk wel dat je sneller kan zijn.
Feel free om op een van die andere forums je verhaal kwijt te raken. Hier hoeven wij het niet te horen.Nyther wrote:mr. X wrote:Deze haalt middernacht niet.Op het Type-R forum is niet toegestaan:
- Straat race posts
Ik ga er verder ook niet op in. Maar ik denk wel dat je sneller kan zijn.
wat een onzin weer, street encouters is altijd leuk!de meeste forums hebben er een speciaale sub-fora voor
![]()
IvoG wrote:Onze club onzin. Don't like it? Though.
Deze discussie is al een keer gevoerd, en wij willen als club geen straatrace posts zien op ons forum. Dat is een regel hier, daar heeft iedere gebruiker zich aan te houden.
mr. X wrote:Het was meer om mensen denk ik te laten zien wat er gebeurt als men zich weigert aan de regels te houden.
Er loopt nu een rechtszaak tegen een moderator van een forum waar ongewenste (?) opmerkingen waren geplaatst. Als die rechtszaak door het OM gewonnen wordt schept dat meteen precedent, en wie weet waar ze vervolgens mee gaan komen. Tevens is straatracen niet iets waar de Honda Type-R Club Benelux zich mee wil identificeren, dus het clubbestuur heeft belsoten dat we dat soort verhalen hier niet willen zien.mr. X wrote:Ik ben het er niet 100% mee eens, maar ik begrijp het wel. En aangezien wij geen moderator zijn moeten we het maar slikken.
mr. X wrote:Elke dol dwaze actie van een of andere gek moeten we niet supporten, echter is het wel leuk om verhalen te horen van gemodde R's die snellere auto's bij houden.
IvoG wrote:mr. X wrote:Elke dol dwaze actie van een of andere gek moeten we niet supporten, echter is het wel leuk om verhalen te horen van gemodde R's die snellere auto's bij houden.
Ik lees graag verhalen hoe Type-R's andere auto's bijhouden of zelfs voorbijgaan...op de baan. Daar gaat iedereen er vol voor (hopelijk) en is er ruimte voor fouten. Of die tegenstander op straat er vol voor gaat is maar de vraag, waarschijnlijk is dat niet het geval. En wat is dan de meerwaarde aan die "win" waarbij mogelijk jezelf en anderen in het gevaar zijn gebracht?