CTR gejat
-
Het is wel een foto van een zilvergijze maar vond dit nogal verdacht.
of zouden ze er echt mee gaan bengeren..............
http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... nd=8#photo
of zouden ze er echt mee gaan bengeren..............
http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... nd=8#photo
heb hem aan de tel gehad die in egchel en ben er doorgereden..
geen autosloop in egwel...
ze hadden dus nog een compleet setje stoelen enz.. de type r's hadden ze op een sloop gekocht en gaan er mee crossen of zoiets..
ze hadden wel moet ik zeggen twee type R civic's maar er zat nog niet eens een goede voorbumper op.. mijn vraag was dus toen ik em aan de lijn had of ze dat spoilertje hadden voor op de bumper.
ik denk niet dus dat hij in egchel staat....
ze hadden dus nog een compleet setje stoelen enz.. de type r's hadden ze op een sloop gekocht en gaan er mee crossen of zoiets..
ze hadden wel moet ik zeggen twee type R civic's maar er zat nog niet eens een goede voorbumper op.. mijn vraag was dus toen ik em aan de lijn had of ze dat spoilertje hadden voor op de bumper.
D_ToXx wrote:heb hem aan de tel gehad die in egchel en ben er doorgereden..
Uuh, ik heb het 3 keer gelezen maar snap het niet helemaal.
Je bedoeld dus dat hij nog 2 CTR's heeft staan.
Geen een van die had een goede voorbumper, maar ben je er dan wel geweest of niet?
Ik had de adverteerder ook een mailtje gestuurd of hij nog een complete airco had voor de EP3.. nog steeds geen reactie gehad.
dude!!!
hahah kreeg ook een raar message met posten staat er ook maar half...
nope niet daar geweest... maar volgens hem (aan de tel) had hij dus een compleet kale type R en een type R met voorschade.. allebei van de sloop gekocht volgens hem. ze gaan met de type R crossen of zoiets en van één maken ze een crossauto en de andere voor de onderdelen...
bij nader denken van mij ga ik morgen misschien wel eens ff kijken daar... WTF moeten ze met een compleet kale civic type r???
bij crossen komt er meestal een ander frame aan te pas...dus koop je ook geen compleet inelkaar geplakte car..ook niet voor het blokje.
maaruh ik ging dus voor de onderspoiler voor maar die had hij niet..
groentjes ikke
hahah kreeg ook een raar message met posten staat er ook maar half...
nope niet daar geweest... maar volgens hem (aan de tel) had hij dus een compleet kale type R en een type R met voorschade.. allebei van de sloop gekocht volgens hem. ze gaan met de type R crossen of zoiets en van één maken ze een crossauto en de andere voor de onderdelen...
bij nader denken van mij ga ik morgen misschien wel eens ff kijken daar... WTF moeten ze met een compleet kale civic type r???
bij crossen komt er meestal een ander frame aan te pas...dus koop je ook geen compleet inelkaar geplakte car..ook niet voor het blokje.
maaruh ik ging dus voor de onderspoiler voor maar die had hij niet..
groentjes ikke
Volgens mij onder de motorkap tegen het schutbord.. Of bij sommige nieuwere auto's zijn ze door de voorruit te zien. Als je aan de bestuurderskant staat in een uitsparing op een plaatje.
Weet het nu niet, kan morgen wel eventueel even snel voor je kijken.
Misschien dat we met zo'n chassis nummer een eind verder kunnen komen.
Zeg gewoon dat een vriend van je verder weg woont en met een project bezig is. Een EG ofzo maak er wat van, en dat hij die stoelen mooi vind. Zorg je dat je iemand hebt die je eventueel kunt laten opbellen door hun als ze het niet vertrouwen.
Vraag ook gelijk over die Airco voor mij
Weet het nu niet, kan morgen wel eventueel even snel voor je kijken.
Misschien dat we met zo'n chassis nummer een eind verder kunnen komen.
Zeg gewoon dat een vriend van je verder weg woont en met een project bezig is. Een EG ofzo maak er wat van, en dat hij die stoelen mooi vind. Zorg je dat je iemand hebt die je eventueel kunt laten opbellen door hun als ze het niet vertrouwen.
Vraag ook gelijk over die Airco voor mij

Haha dat idee krijg ik wel, maar als er iets mis mee zou zijn is het een grote sukkel dat hij iemand komt laten kijken.
Een EG is een Honda Civic die tussen 1992 en 1995 is gemaakt.. Nou moet je je even gaan schamen.
Als er daadwerkelijk mis is zal hij je die dingen echt niet laten fotograferen. Je moet met 2 man gaan dat hij jullie niet allebij in de gaten kan houden.
Maar idd als ze toch in beslag worden genomen, kan ik die airco wel krijgen vind ik :lol:
Een EG is een Honda Civic die tussen 1992 en 1995 is gemaakt.. Nou moet je je even gaan schamen.
Als er daadwerkelijk mis is zal hij je die dingen echt niet laten fotograferen. Je moet met 2 man gaan dat hij jullie niet allebij in de gaten kan houden.
Maar idd als ze toch in beslag worden genomen, kan ik die airco wel krijgen vind ik :lol: