hoe hard heb jij ooit (zelf) gereden?
Heb trouwens nog een record gebroken. Met de Honda CB 500 van Joyce heb ik al 150 op de teller gehad. Keek even niet op de teller toe ik gas gaf vanaf 100, maar toen ik keek zat ik al 30kmpu boven de maximum snelheid. Pittig dingetje toch, doe me een beetje denken aan dat Beach Boys nummer "Little Honda"
-
Civic EE9: 240 km/u op de teller en 228 km/u op GPS
Nissan S13: 240 km/ op de teller met fuel cut op laatste
CTR: 260 km/u op de teller met lichtjes bergaf
Suzuki GSX-R600 K6: 285 km/u op de teller
Ooit eens meegereden met een Lotus Omega met + 400 pk
Maar heb niet naar de topsnelheid gekeken
Ging héééél snel...
Nissan S13: 240 km/ op de teller met fuel cut op laatste
CTR: 260 km/u op de teller met lichtjes bergaf
Suzuki GSX-R600 K6: 285 km/u op de teller
Ooit eens meegereden met een Lotus Omega met + 400 pk
Maar heb niet naar de topsnelheid gekeken

Ging héééél snel...
mr. X wrote:Joanne wrote:"mr. X":jr8vwjbe wrote:Ik denk ook dat het bij mij 'maar' 240 harde km/h waren toen ik ze op de 250 had staan.
Afwijking is nog iets groter. Zet je tomtom er maar eens in...
Met de huidige velgen, door de kleinere rol-omtrek net geen 10km/h afwijking. vanaf 100 tot 160 blijft hij dezelfde afwijking hebben, daarboven heb ik niet gekeken of dit groter word want dat zijn piek snelheden en geen 'cruize' snelheden.
Met de stock velgen verwacht ik een minimaal verschil met teller km's en harde km's[/quote:jr8vwjbe]
Ik heb met mijn wintervelgen+banden, 205/50/16 een grotere wiel omtrek dan de originele velgen + banden. (opgemeten)
Met deze winterbanden is mijn teller snelheid acurater dan met mijn stock setup.
Dit wil dus zeggen dat de afwijking met jou Volk's nog groter zijn... Wanneer je 250 rijd dan is de afwijking meer dan 10 km/uur.
-
racer wrote:Mijn ctr gaat op de rollenbank nu 263.4km/u .Op de weg schat ik 250km/u chrono???????? denk ik wat denken jullie???????
Zelf gereden met ferrari 280km/u
Meegereden met clk GTR in Hockenheil met Maylander Bernt 360km/u
Het oude Hockenheim neem ik aan. 360 vind ik zelfs dan wel ERG hard, op Le Mans haalden ze dat nog niet...en het is Bernt Maylander gheghe.

HaRdCoRe-WeZ wrote:racer wrote:Mijn ctr gaat op de rollenbank nu 263.4km/u .Op de weg schat ik 250km/u chrono???????? denk ik wat denken jullie???????
Zelf gereden met ferrari 280km/u
Meegereden met clk GTR in Hockenheil met Maylander Bernt 360km/u
Het oude Hockenheim neem ik aan. 360 vind ik zelfs dan wel ERG hard, op Le Mans haalden ze dat nog niet...en het is Bernt Maylander gheghe.
Sukkels
Het is Bernd :lol:
(google bied uitkomst

Vandaag 150 Knots gevlogen in een vlieg simulator hihi :razz: (dat is btw lastig joh)
In september zal ik er eens op letten wat we voor snelheid halen op onze vlucht.