TV programma: De grote beurt.

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
mr. X

TV programma: De grote beurt.

Post by mr. X »

Is er hier iemand die ook zo'n hekel aan dat programma heeft?

Staat toevallig nu net op toen ik binnen kwam lopen, zie ik ten eerste dat ze een EG civic gaan ver... gaan ver.. griepen.

En deze keer mocht er ook een vraag gesteld worden aan die monteur.
Vrouwtje vroeg waarom het kan zijn dat ze een keer de achterkant van de auto voelde slippen..

Antwoord: Dat kunnen meerdere dingen zijn, maar waarschijnlijk is het de banden spanning.

*zucht, wat word ik moe van dat programma :D
typeRfan

Post by typeRfan »

ja ik vind het ook helemaal niks.
en het ergste nog ze kunnen auto's soms/ meestal zoooow lelijk maken, dat je bij je zelf denk hoe durven de eigenaren er daarna nog in te rijden.

nee als ze mij opgeven dan zal ik me auto echt never nooit niet afstaan aan hun om 'm (in hun ogen) te laten pimpen
HONDA - The power of Dreams
mr. X

Post by mr. X »

Heb het een keer gekeken toen ze de auto van de 'te verassen' persoon bewerkte met een baksteen en schroevendraaier toen hij door de wasstraat ging om ze daarmee over de zijk te laten gaan. Hij of zij had hem niet eens zo lang dus er werd bijna gehuild. Maar dat vond ik echt nergens op slaan.

Ze stonden gewoon plezierig met zo'n baksteen op een auto te slaan...
Ik zou gek worden joh, geloof dat maar.
typeRfan

Post by typeRfan »

haha ja idd dan ken je mij nog niet, ik zou ook idd helemaal gek worden, en zou vreselijk gaan lopen flippen denk ik als ik het zie.

laatst waren ze met een BMW Z3 bezig om die te verbouwen, ze hadden de auto echt zo lelijk gemaakt, je durft er bijna nietmeer in te rijden,

en dan vooral die striping die ze er op het laatst nog ff op plakken, dat is meestal nog het ergste van alles
HONDA - The power of Dreams
mr. X

Post by mr. X »

Ik geloof dat ze ooit één mooie auto hebben gemaakt.

Dat was geloof ik een BMW. Die hadden ze wit gespoten met de kleuren van het M logo die er schuin overheen liepen.
Stond er echt versteld van, want ik vond hem echt mooi. Geen lelijke bumpers, geen lexus achterlichten. Maar uiterlijk was wel O.K.

Bedoel je die Z3 van die vrouw?
Bah bah *puke
LCR

Post by LCR »

Het was de bedoeling geweest om een sexprogramma te maken, maar doordat de programma maker de kleine letters in Jorindes contract verzuimde te lezen ging het niet door. Hebben wel leuk een autoprogramma van gemaakt :lol:
IvoG

Post by IvoG »

De aflevering waar ze mij verrassen door mijn auto te pimpen zal je niet bij Veronica maar stukjes ervan veel eerder op het journaal zien :idea:
jupke

Post by jupke »

Dat ze die jorinde maar een keer pimpen met der paardebek
RedSun

Post by RedSun »

Kunnen ze haar misschien meteen wat uitrekken
Nana korobi ya oki
mr. X

Post by mr. X »

IvoG wrote:De aflevering waar ze mij verrassen door mijn auto te pimpen zal je niet bij Veronica maar stukjes ervan veel eerder op het journaal zien :idea:

Ivo goes berzerk :lol:
Heb daar ook over zitten te denken, het zullen je vrienden maar zijn die je voor de grap opgeven bij dat programma.

@ Jupke
:lol:
juggie

Post by juggie »

Ach het is meestal al niks voordat ze er aan beginnen dus veel kunnen ze er niet aan verzieken toch?
HondArd

Post by HondArd »

Dat busje van die skate-winkel in Breda had anders wel wat toen die "een grote beurt" had gehad. Voor de rest is het allemaal te veel van het goede, een keertje normaal tunen zit er niet bij.
S.J.

Post by S.J. »

Ze zijn gek daaro een keer gingen ze een MX5 vernaggelen. Dus Jorinde kreeg van de eigenaar een bumper mee die hij ergens had gekocht(MazdaSpeed of MazdaSpeed Replica) was echt een mooi ding hoor je die ontwerper die ik nog het meeste haat: AAAAH das toch te braaf dit dat zus zo toen zo van we pakken ff het grote boek erbij (autostyle catalogus) :roll:

En ook een keer gingen ze een pickup pimpen wat wel een beetje gelukt was. Zaten standard van die vette amerikaanse 4x4 velgen op. Wat doet DGB gooit er DOTZ op, precies zelfde modellen alleen dan replica's van DOTZ nja dan weetje het al die sporen niet.

Ik he het verder nooit echt gezien was altijd meeten met mooie auto's.
eteuben

Post by eteuben »

De eerste afleveringen waren echt waardeloos, kwamen echt rijp voor de sloop uit de metamorfose. Apk technisch mochten ze de weg al helemaal niet meer op.

Zie;
Image

Pas vorig seizoen begon ik het stylen iets serieuzer en beter gedaan, maar toch ook dingen die echt niet mooi zijn op een auto. Zoals sommige verbredingen (op hun manier).

Soms kon je ook merken dat het budget van een project op was. Dan bleef de gehele achterkant standaard (op een uitlaatje na) of er zaten wat losse speakers in.

Heb uit nieuwsgierigheid wel altijd gekeken, maar echt favoriet waren de veranderingen niet bij mij.

Dit was op zich nog wel een mooie
Image

Ps.
Sorry voor het, tot 2 maal toe, plaatsen van een Golf!
S.J.

Post by S.J. »

VIRUS METAL

OMG ROFL LOL xD
mr. X

Post by mr. X »

S.J. wrote:VIRUS METAL

OMG ROFL LOL xD

Ten eerste
X 876951354235

Ten tweede
eteuben GA JE MOND WASSEN voor de opmerking "Dit was op zich nog wel een mooie" :lol:

Ten derde
Heb die eerste afleveringen nog nooit gezien maar jeetje :shock:

En als laatste heb ik gehoord dat de auto's vaak van dicht bij er niet uit zien. (ach wat een verassing, al die tupperware troep hangt van ellende aan elkaar)

Ohja, en dat ze in één aflevering de Stig van Top Gear probeerde te onthullen.. Kansloos zootje is het.
S.J.

Post by S.J. »

Ik vind die 2e golf ook wel netjes :$
Zit geen troep kitje op maar Rieger wat over het algemeen wel goed bekend staat. Verder is die ook wel netjes afgewerkt alleen hij is niet verlaagd. Mja die auto was ook van een vrij lekkere chick dus niet zo gek dat ze dan beter hun best doen.
mr. X

Post by mr. X »

Die velgen jonge, mn ontbijt van vorige week komt naar boven.
En what's up with al die gaten, tis echt niet zo dat hij het nodig heeft, ranzige diesel :P
eteuben

Post by eteuben »

mr. X wrote:Ten tweede
eteuben GA JE MOND WASSEN voor de opmerking "Dit was op zich nog wel een mooie" :lol:

Eigenlijk zou ik mijn handen moeten wassen, want ik heb het getypt en niet uitgesproken... 8) :lol:
VtecBob

Post by VtecBob »

eteuben wrote:
mr. X wrote:Ten tweede

Eigenlijk zou ik mijn handen moeten wassen, want ik heb het getypt en niet uitgesproken... 8) :lol:

Beter kruip je in een bad :lol: golf, verdomme.. :roll:
Locked