Ik hoor het zo vaak, mensen die reageren op die zwarte rubberen isolatiestrip onder de motorkap. De ene vraagt of ik schade gereden heb, ander zegt hangt je bumper te laag etc. etc..
Ik moet zeggen, die rubberen strook valt erg op, en ik begin me er aan te irriteren. Zijn er meer mensen die zich hiermee kunnen identificeren en/of een oplossing hebben, zodat dat rubber minder opvalt?
En als je het rubber er eens afhaalt, vervangt door een plattere strip die meer onder de motorkap zit en vervolgens je slot wat lager afstelt ? Moet je toch wel wat mee kunnen winnen dacht ik zo.
Apex wrote:En als je het rubber er eens afhaalt, vervangt door een plattere strip die meer onder de motorkap zit en vervolgens je slot wat lager afstelt ? Moet je toch wel wat mee kunnen winnen dacht ik zo.
Het is een rubberen strook, dus die is een beetje flexibel. Schilderen lijkt mij geen optie want dat wordt 'ie hard en misschien kan dat rubber er niet zo goed tegen. Moet je denk ik een stuk wit/doorzichtig rubber of anders een siliconenslang weten te vinden die dezelfde mate van afdrichting heeft, want als je de strip helemaal weghaalt ben ik bang dat er op dat punt wel eens te veel rijwind onder de motorkap kan gaan slaan. Kan gevaarlijke situaties opleveren.