Honda Club Belgium meeting 11 & 12 Augustus 2007

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
IvoG

Honda Club Belgium meeting 11 & 12 Augustus 2007

Post by IvoG »

Op verzoek van ITR-Boy:
Image
baRt

Post by baRt »

interessant, lekker dichtbij :)
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Lijkt op alleen stil staan en kijken. Klopt dat?
ITR1689

Post by ITR1689 »

Gaskleppie wrote:Lijkt op alleen stil staan en kijken. Klopt dat?

Je mag ook rondlopen, volgens mij.
slydawg

Post by slydawg »

ITR1689 wrote:
Gaskleppie wrote:Lijkt op alleen stil staan en kijken. Klopt dat?

Je mag ook rondlopen, volgens mij.

:lol:
ITR-Boy

Post by ITR-Boy »

Nog is even naar boven halen, een tweede club waar ik ook lid van ben organiseert dus nu zaterdag & zondag een Honda-meeting in Houthalen-Kelchterhoef.

show en shine (bezoekers bepalen de winnaars)
party on saterday till sunday morning
gratis kampeerterrein
animatie : iets met een opel of vw (of iets dergelijks) :lol: :twisted:

Ik zal er zeker zijn, hopelijk komen er nog wat Type R's :lol:

Als je graag hebt dat ik een plaatsje voorzie stuur je maar een pm, dan plaatsen we allle type R's bijeen :wink:

Greetz ITR-Boy
Image
mr. X

Post by mr. X »

Ik denk om heel eerlijk te zijn dat er maar weinig van het forum die naar een 'kijk' meeting gaan met tupperware auto's die een prijs winnen omdat ze stil staan.
ITR-Boy

Post by ITR-Boy »

mr. X wrote:Ik denk om heel eerlijk te zijn dat er maar weinig van het forum die naar een 'kijk' meeting gaan met tupperware auto's die een prijs winnen omdat ze stil staan.

Ja dat weet ik wel, maar wat reclame kan nooit kwaad :wink: , en omdat het dan uitsluitend Honda's zijn, dacht ik wel dat er misschien een enkeling geinteresseerd is.
Image
C1nder

Post by C1nder »

ITR-Boy wrote:
"mr. X" :p 5t6mxpe wrote:Ik denk om heel eerlijk te zijn dat er maar weinig van het forum die naar een 'kijk' meeting gaan met tupperware auto's die een prijs winnen omdat ze stil staan.

Ja dat weet ik wel, maar wat reclame kan nooit kwaad :wink: , en omdat het dan uitsluitend Honda's zijn, dacht ik wel dat er misschien een enkeling geinteresseerd is.[/quote :p 5t6mxpe]Ja, ik vind het toch raar dat mensen daarom niet zouden komen. Alle honda's zijn welkom, ook standaard. Het is toch ook tof om eens met wat mensen te praten die allemaal honda rijden.
Dat er mensen zijn die zo'n prijzen niet interesseren, dat begrijp ik wel. Mij maakt het ook weinig uit. Maar er is ook een party zateravond en animatie tijdens de dagen, dus gewoon voor wat fun komen kan toch ook wel denk ik :wink:
Ik ben hier alleszins wel aanwezig!
W-ice

Post by W-ice »

ITR-Boy wrote:
"mr. X":35hk8n58 wrote:Ik denk om heel eerlijk te zijn dat er maar weinig van het forum die naar een 'kijk' meeting gaan met tupperware auto's die een prijs winnen omdat ze stil staan.

Ja dat weet ik wel, maar wat reclame kan nooit kwaad :wink: , en omdat het dan uitsluitend Honda's zijn, dacht ik wel dat er misschien een enkeling geinteresseerd is.[/quote:35hk8n58]

Ik ga hier wel heen, op zondag, samen met in ieder geval nog 3 honda's van een ander forum (er kunnen er op het laatste moment nog een paar bijkomen).
Heb goede berichten gelezen over deze meeting (vorige editie), dus gaan we absoluut een kijkje nemen :wink:
racer

verkeerdrempels

Post by racer »

Voor degene die zondag naar het treffen komen in Kelchterhoef.
Op de baan naar DE PLAS liggen twee verkeersdrempels.De eerste is nogal hoog.Je moet er links omheen door de witte kiezel rijden.We hebben toelating van de bewoners en van de politie.De tweede kan je zo om heen links en rechts.Hou er rekening mee dat de snelheid vanop de grote baan 70km/uur is en vanaf het ronde punt 50km/uur.Er gaan zeker controles uitgevoerd worden.Hou het rustig en veilig.
//TypeR//

Post by //TypeR// »

Daar ga ik zeker heen.
Locked