Ik ben op zoek naar een trouwauto, en waar kan ik nou de mooiste auto`s vinden???
Bij Honda Natuurlijk.
Ik ben een echte Honda Liefhebber, dat is er met de paplepel ingegoten.
Ik trouw as 22 september, en mijn grootste wens is dan ook om in een Honda Legend te trouwen, maar daar is dus niet aan te komen. Kan iemad mij helpen???
Een andere Type R is natuurlijk ook helemaal geweldig.
Joanne wrote:Wat is precies de bedoeling? Mn pa heeft een Legend... Ik kan wel vragen voor je...
Nou ik wil graag `s-morgens eerst foto`s gaan maken met de auto en dan natuurlijk naar het gemeentehuis. Vanaf ongeveer 4 uur zijn we op de feest locatie en dan hebben we de auto niet meer nodig...
Zou je het willen vragen voor me, en heb je toevallig er een foto van?
Joanne wrote:Wat is precies de bedoeling? Mn pa heeft een Legend... Ik kan wel vragen voor je...
Nou ik wil graag `s-morgens eerst foto`s gaan maken met de auto en dan natuurlijk naar het gemeentehuis. Vanaf ongeveer 4 uur zijn we op de feest locatie en dan hebben we de auto niet meer nodig...
Ik ben helemaal in LOVE.... En kan er iets geregeld worden???
dat zou helemaal geweldig zijn