heb zo`n nep honda logo en daarvan is het rode plaatje verdwenen toen ik op de snelweg reed, moet nog een keer een goeie halen .
En invidia is inmiddels spoon n1 catback geworden en voor de 5 zigens zijn 17 inch mat zwarte rota slipstreams gekomen.
ep3 civic wrote:hondata is inderdaad gewoon plug en play, als je ervaring hebt met motormanagements tenminste, staan wel basemaps op maar je hebt zoveel mogelijkheden met afstellen dat je wel moet weten waar je mee bezig bent. de mistlamp is er uit voor de filter idd.
bedankt voor de reacties
Mag ik hieruit opmaken dat de K-PRO hardware zo in een PRA ECU is in te bouwen ?
Dacht namelijk dat dit niet mogelijk was zonder aanpassingen te doen aan bedrading c.q. sensoren.
Afstellen van het motormanagment zou ik nimmer zelf doen, maar altijd door een vakman op een vermogenstestbank laten doen.
ep3 civic wrote:hondata is inderdaad gewoon plug en play, als je ervaring hebt met motormanagements tenminste, staan wel basemaps op maar je hebt zoveel mogelijkheden met afstellen dat je wel moet weten waar je mee bezig bent. de mistlamp is er uit voor de filter idd.
bedankt voor de reacties
Mag ik hieruit opmaken dat de K-PRO hardware zo in een PRA ECU is in te bouwen ? Dacht namelijk dat dit niet mogelijk was zonder aanpassingen te doen aan bedrading c.q. sensoren. Afstellen van het motormanagment zou ik nimmer zelf doen, maar altijd door een vakman op een vermogenstestbank laten doen.
Groeten,
Tommy
Kpro inbouwen in de ecu wordt gedaan door de kpro dealer meestal.
Bedrading aanpassen is alleen als je een prb ecu hebt met bijbehorende kpro, is klein uurtje als je het rustig aan doet.
ik heb gewoon een volledig nieuwe ecu gekocht omdat je anders de ecu ook nog eens moet laten ombouwen door de honda dealer, want anders wordt de sleutel niet herkend en dus de startonderbreker geactiveerd. dit is ietsje duurder maar dan kun je wanneer je wil je oude ecu er zo weer in pluggen zonder problemen.