Beste film: Pulp Fiction (who's Zed? Zed's dead...)
Beste recente film die ik heb gezien: Hannibal Rising (goed verhaal, je krijgt zelfs sympathie voor de kannibaal)
Beste Disney: Alladin (die geest is echt te grappig)
Beste serie: The Soprano's (verslavend goed!)
Serieus?
Heb hem ook gezien maar vond er echt niet heel veel aan.
Erg veel "yeah right" momenten vond ik zelf. Film critisie zijn er ook niet erg over te spreken.
Ga binnenkort eens naar Vacancy. Lijkt me een super goede film. Draait nog niet in Nederland, maar wel in België.
Ohja en the Simpsons :worshippy:. Ik moet hem nog gaan kijken, maar oh oh oh wat kan ik daaaar mee lachen
Transformers lijkt mij zo'n typische 13 in een dozijn "goed tegen kwaad" film waarin het goede altijd wint. Ik vraag me af of er ook films zijn waarin het kwade wint.
HondArd wrote:Transformers lijkt mij zo'n typische 13 in een dozijn "goed tegen kwaad" film waarin het goede altijd wint. Ik vraag me af of er ook films zijn waarin het kwade wint.
Jahoor, bv Star Wars Ep3 Revenge of the Sith.
Als er 1 filmserie is waarbij "goed tegen kwaad" het thema is dan is het Star Wars wel. En de "good guys" krijgen redelijk op hun donder in deze film.
De oude trilogie vind ik ook een paar van de betere films ooit gemaakt. Heb er zelfs nog een verzameling van.
HondArd wrote:Transformers lijkt mij zo'n typische 13 in een dozijn "goed tegen kwaad" film waarin het goede altijd wint. Ik vraag me af of er ook films zijn waarin het kwade wint.
Jahoor, bv Star Wars Ep3 Revenge of the Sith. Als er 1 filmserie is waarbij "goed tegen kwaad" het thema is dan is het Star Wars wel. En de "good guys" krijgen redelijk op hun donder in deze film.
De oude trilogie vind ik ook een paar van de betere films ooit gemaakt. Heb er zelfs nog een verzameling van.