goed catback systeem
Ik ben met mijn wagen naar AVB geweest.Men heeft minstens 1 uur met twee man aan moijn wagen bezig geweest.
Het probleem is geddeltelijk opgelost.De ividea g200 pot raakt nog altijd een beetje.Men gaat nu contact op nemen met de fabrikant.
Ik mag nu maandag om 9 uur terug gaan en dan gaan ze alles aanpassen.
Alles gebeurd op hun kosten.Ik vind wel dat men toch begaan is met de klanten.Als ik iets koop krijg ik toch altijd ook korting.Hou jullie over het verdere verloop op de hoogte
Het probleem is geddeltelijk opgelost.De ividea g200 pot raakt nog altijd een beetje.Men gaat nu contact op nemen met de fabrikant.
Ik mag nu maandag om 9 uur terug gaan en dan gaan ze alles aanpassen.
Alles gebeurd op hun kosten.Ik vind wel dat men toch begaan is met de klanten.Als ik iets koop krijg ik toch altijd ook korting.Hou jullie over het verdere verloop op de hoogte
Zelfde probleem hier.....
Heb zelf een brug op m'n werk en ben er al verscheidene keren mee bezig geweest :silly:
Nu heb ik de ophangbeugels iets veranderd en rammeld nu nog ietsje omdat ie iets verder van de swaybar af hangt maar heel dicht tegen de bodem (reservewielbak) komt te hangen.
Allebei de kanten nu halve cm speling.....hoe kunnen ze dit zo fabriceren.
Oh ja heb i.d.d ook m'n katalysator er nog onder.
Nu weet ik dat ik t rammelen er nooit uitkrijg met Invidia :twisted: :evil:
Heb zelf een brug op m'n werk en ben er al verscheidene keren mee bezig geweest :silly:
Nu heb ik de ophangbeugels iets veranderd en rammeld nu nog ietsje omdat ie iets verder van de swaybar af hangt maar heel dicht tegen de bodem (reservewielbak) komt te hangen.
Allebei de kanten nu halve cm speling.....hoe kunnen ze dit zo fabriceren.
Oh ja heb i.d.d ook m'n katalysator er nog onder.
Nu weet ik dat ik t rammelen er nooit uitkrijg met Invidia :twisted: :evil:
slydawg wrote:noppie wrote:Nu weet ik dat ik t rammelen er nooit uitkrijg met Invidia :twisted: :evil:
Nou, dan bij jij een van de weinige met dit probleem, want ik ken een heleboel CTR's met een Invidia catback die niet rammelen en niets moest worden aangepast.
Zal dan t type Invidia wel zijn en t gaat hier over een g200 ,ik neem aan dat niet alle einddempers t zelfde zijn....deze is onwijs lomp rond overigens
noppie wrote:slydawg wrote:noppie wrote:Nu weet ik dat ik t rammelen er nooit uitkrijg met Invidia :twisted: :evil:
Nou, dan bij jij een van de weinige met dit probleem, want ik ken een heleboel CTR's met een Invidia catback die niet rammelen en niets moest worden aangepast.
Zal dan t type Invidia wel zijn en t gaat hier over een g200 ,ik neem aan dat niet alle einddempers t zelfde zijn....deze is onwijs lomp rond overigens
Zou idd kunnen dat het andere types zijn ja.
-
Welke merken catback systemen hebben we nog meer?
Ik hoor veel mensen over invidia, er is vast no wel meer tekoop denk ik
ik ben mezelf een beetje aan het orienteren, want ik wil er in de toekomst ook 1 kopen.
Nu vind ik de Apexi N1 wel heel erg mooi :lol: maar ik heb het idee dat die niet voor europesche CTR's leverbaar is :cry:
Ik hoor veel mensen over invidia, er is vast no wel meer tekoop denk ik
ik ben mezelf een beetje aan het orienteren, want ik wil er in de toekomst ook 1 kopen.
Nu vind ik de Apexi N1 wel heel erg mooi :lol: maar ik heb het idee dat die niet voor europesche CTR's leverbaar is :cry:
HONDA - The power of Dreams
-
Ik heb een dc sport ceramic spruit en vanaf daar een supersprint catback. Ben er erg tevreden mee, kheb invidia gehad de gt300 en vond het teveel kabaal. Mijn Supersprint is gewoon heerlijk rustig tot je 'm doortrekt, dan maakt ie prachtig geluid. En met 4000 toeren cruisen op de snelweg is ie lekker heerlijk stil. Ik vind het een aanrader voor iemand die niet al teveel geluid wil. En performance is overigens erg netjes.
-
Ik heb een dc sport ceramic spruit en vanaf daar een supersprint catback. Ben er erg tevreden mee, kheb invidia gehad de gt300 en vond het teveel kabaal. Mijn Supersprint is gewoon heerlijk rustig tot je 'm doortrekt, dan maakt ie prachtig geluid. En met 4000 toeren cruisen op de snelweg is ie lekker heerlijk stil. Ik vind het een aanrader voor iemand die niet al teveel geluid wil. En performance is overigens erg netjes.
Performance op testbank getest? Want ben wel benieuwd. En heb je foto's van de einddemper?
Gr.
Killabee wrote:Ik heb een dc sport ceramic spruit en vanaf daar een supersprint catback. Ben er erg tevreden mee, kheb invidia gehad de gt300 en vond het teveel kabaal. Mijn Supersprint is gewoon heerlijk rustig tot je 'm doortrekt, dan maakt ie prachtig geluid. En met 4000 toeren cruisen op de snelweg is ie lekker heerlijk stil. Ik vind het een aanrader voor iemand die niet al teveel geluid wil. En performance is overigens erg netjes.
Ja idd dat heb ik dus ook, als ik lekker aan het rijden ben wil ik niet teveel herrie aan me kop, maar zodra me gaspendaal de vloermat zoent dan mag er van mij wel een lekker race geluid uit de pijp komen.
maarja welke doet dat?
ik heb al regelmatig op youtube zitten zoeken, maar dat kan je denk ik toch niet met het echte werk vergelijken
HONDA - The power of Dreams