Hoeveel ITR in NL
Is toch niet zo netjes van Honda Nederland eigenlijk om niet bij te houden hoeveel ATR's en ITR's er in Nederland rondrijden. Als het goed is krijgt iedere eigenaar van zo'n apparaat (ook al is 'ie ingevoerd) van Honda NL een bericht wanneer zijn auto weer aan de beurt is voor de APK. Zou de BOVAG toevallig niet weten hoeveel er van iedere auto verkocht is? Of houden ze enkel bij hoeveel er van welk model (waarvan verschillende types gemaakt worden) er verkocht zijn? Bij een ITR lijkt me dat wel gemakkelijk (ITR's verkocht in 98, 99, 2000, 2001) omdat dat het enigste type Integra was wat op dat moment verkocht werd, maar van een ATR lijkt me dat wat moeilijker.
-
Hey,
Ik had een vorige keer al gehoord dat er meer ATR's waren dan 50. Onze oude eigenaar (nr1) heeft bij Honda Nederland gewerkt. Wij hebben ook het schilderij en de sleutelhanger in ons bezit. Deze hebben we mogen ontvangen op Circuit Assen met de Street Power Edition. Ook hebben we een foto gemaakt met alle eigenaren erop. Dat was echt super en puur toeval
Dat was toch wel een van de mooiste dagen van ons leven hahahaha
Kijk ook even in het topic meetings....onder de Accord Type R meeting
xxx Kaatje
Ik had een vorige keer al gehoord dat er meer ATR's waren dan 50. Onze oude eigenaar (nr1) heeft bij Honda Nederland gewerkt. Wij hebben ook het schilderij en de sleutelhanger in ons bezit. Deze hebben we mogen ontvangen op Circuit Assen met de Street Power Edition. Ook hebben we een foto gemaakt met alle eigenaren erop. Dat was echt super en puur toeval

Dat was toch wel een van de mooiste dagen van ons leven hahahaha

Kijk ook even in het topic meetings....onder de Accord Type R meeting
xxx Kaatje
chris wrote:ga jij daar onderdelen uit vissen? zo ja ben ik wel geinteresseerd in wat je allemaal straks hebt 8)
...
goh..wat een lijkenpikker ben ik toch ook :roll:
wel erg zuur dat iemand een ATR in de puinpoeier rijdt... :cry:
nee haal er geen onderdelen uit
had er al wel stoelen uit maar die zijn een paar weken geleden al verkocht
stoede wrote:vandaag bij kleine staarman geweest en daar lag er dus 1
is geen limited edition maar wel origineel Nl
was volgens mij bij vos in stadskanaal verkocht want lag kentekenplaathouder in kofferbak
eigenaar had de auto ongeveer 3 weken heb ik van horen zeggen
Dan had de eigenaar DAARVOOR hem maar kort gehad, want eind vorig jaar stond hij daar te koop en toen ik er naar informeerde was hij al verkocht.
AccordTypeaRd wrote:stoede wrote:vandaag bij kleine staarman geweest en daar lag er dus 1
was volgens mij bij vos in stadskanaal verkocht want lag kentekenplaathouder in kofferbak
Dan had de eigenaar DAARVOOR hem maar kort gehad, want eind vorig jaar stond hij daar te koop en toen ik er naar informeerde was hij al verkocht.
vos heeft natuurlijk al heel veel atr's verkocht dus weet niet of het om dezelfde gaat
Weet jij of de ECU er nog in zat? Ik heb er eentje nodig :idea:stoede wrote:vandaag bij kleine staarman geweest en daar lag er dus 1
IvoG wrote:Weet jij of de ECU er nog in zat? Ik heb er eentje nodig :idea:stoede wrote:vandaag bij kleine staarman geweest en daar lag er dus 1
zou je er even heen moeten bellen
kleine staarman tel. 0743841567
mr. X wrote:Kan iemand nu nog eens checken hoeveel ITR's etc er rond rijden?
Ben wel eens benieuwd, we zijn nu weer een tijdje verder en ik weet dat er sowieso al één bij is :wink:
Zal volgende week even kijken, de stand per eind '06 was:
ATR 60 stuks
ITR 110 stuks
CTR EP3 236 stuks
En volgens mij zijn er hier meerdere op het forum die naar een S2000 kijken (ik ook ben er alleen nog niet uit welk bouwjaar)
S2000 475 stuks
Er waren er dacht ik 109 ITR's op kenteken, maar kan me er makkelijk één vergissen :wink:
Leek me dus leuk om nu eens te kijken of de populariteit toe neemt :wink:
Wel vind ik de cijfers van de EP3 verassend, dacht dat er veeel meer waren (eerder het dubbele dat hier zou staan)
En idd, sommige van ons zullen het wel leuk vinden om te weten hoeveel S-jes in Nederland rond rijden.
Qua exclusiviteit ga ik er niet op vooruit :razz:
Leek me dus leuk om nu eens te kijken of de populariteit toe neemt :wink:
Wel vind ik de cijfers van de EP3 verassend, dacht dat er veeel meer waren (eerder het dubbele dat hier zou staan)
En idd, sommige van ons zullen het wel leuk vinden om te weten hoeveel S-jes in Nederland rond rijden.
Qua exclusiviteit ga ik er niet op vooruit :razz:
IvoG wrote:Honda Nederland wrote:De Honda Accord 2.2i Type-R is leverbaar geweest in de periode 1999-2002. Honda Nederland heeft er 46 geïmporteerd, waarvan er slechts enkele zijn geleverd in de kleur zwart en rood (aantallen zijn helaas niet bekend).
Ik heb me wel eens door een dealer laten vertellen dat er maar 2 Nighthawk Black ATR's in Nederland zijn, en er is volgens mij maar 1 rode ATR in het post-facelift model 2001 (heeft op de Auto-RAI gestaan in 2001)
JAAAAAA... die rode kan ik me nog heel goed heugen!!
Wat een bak zegt...!!! HELEMAAL Showroom klaar was ie.....was gelijk verliefd,maar liefde kost helaas heel veel geld :cry:
LCR wrote:IvoG wrote:Honda Nederland wrote:De Honda Accord 2.2i Type-R is leverbaar geweest in de periode 1999-2002. Honda Nederland heeft er 46 geïmporteerd, waarvan er slechts enkele zijn geleverd in de kleur zwart en rood (aantallen zijn helaas niet bekend).
Ik heb me wel eens door een dealer laten vertellen dat er maar 2 Nighthawk Black ATR's in Nederland zijn, en er is volgens mij maar 1 rode ATR in het post-facelift model 2001 (heeft op de Auto-RAI gestaan in 2001)
JAAAAAA... die rode kan ik me nog heel goed heugen!!
Wat een bak zegt...!!! HELEMAAL Showroom klaar was ie.....was gelijk verliefd,maar liefde kost helaas heel veel geld :cry:
Ik zag laatst een rode schade ATR op een website.