Mijn CTR heeft als opties airco en xenon. Ik denk erover na om een Supersprint uitlaat te laten monteren om een iets voller geluid te krijgen.

Omdat het heel belangrijk is dat je motor op temperatuur is heb ik door Welman Honda dealer een olie temperatuur meter laten inbouwen. Daarnaast zit een meter voor de onderdruk en de accu, maar dat is bijzaak. Er is ook een bluetooth carkit gemonteerd.

Inmiddels heb ik met de CTR op Zandvoort en de Nordschleife gereden, waar de auto echt in zijn element is. Wat een genot was dat!

Omdat ik het circuitrijden zo leuk vind, heb ik eind vorig jaar een BMW gekocht en deze laten aanpassen aan circuit rijden (kooi, onderstel, remmen, stoelen etc). Hiermee heb ik afgelopen winter mijn racelicentie gehaald. Met deze auto ben ik regelmatig op trackdays te vinden.
Hier staan 2 video's van de CTR op Zandvoort, ook trouwens 1 van de BMW: http://video.google.nl/videoplay?docid=864127337988829107
Ook leuk om te vertellen, ik spaar brochures. Naast de NL brochures heb ik diverse Engelse en Japanse brochures van de ITR, CTR, ATR en de S2000.