window visors met krassen - glad te krijgen?
window visors met krassen - glad te krijgen?
Ik heb dus een 2de hands setje EP3 window visors aangeschaft, maar ze blijken helaas onder de krassen te zitten.
Heeft iemand een idee hoe ik deze weer mooi glad/egaal kan polijsten/poetsen voor weinig geld?? (anders kan ik net zo goed een andere aanschaffen).
Heeft iemand een idee hoe ik deze weer mooi glad/egaal kan polijsten/poetsen voor weinig geld?? (anders kan ik net zo goed een andere aanschaffen).
Re: window visors met krassen - glad te krijgen?
vtecmoon wrote:Ik heb dus een 2de hands setje EP3 window visors aangeschaft, maar ze blijken helaas onder de krassen te zitten.
Krassen uit kunststof heb ik met Mequiars Polish eruit gekregen.
Niet dat het voor elke kunststofsoort werkt, maar loont wellicht de moeite om het te proberen.
Groeten,
Tommy
vtecmoon wrote:Ik heb dus een 2de hands setje EP3 window visors aangeschaft, maar ze blijken helaas onder de krassen te zitten.
geef maar ff aan mij, ik behandel ze wel ]http://www.student.vu.nl/~ylm300/Honda%20Fanatics/thumbs/polijsten%20001.jpg[/img]
resultaat

-
[quote="Maskertje"]
geef maar ff aan mij, ik behandel ze wel ]
Wij gaan elkaar spreken! :wink:
geef maar ff aan mij, ik behandel ze wel ]
vtecmoon wrote:Maskertje wrote:geef maar ff aan mij, ik behandel ze wel ]
Mini-meet bij YL dan maar? :wink: