vermogen verhogen vooral het koppel
vermogen verhogen vooral het koppel
Ik heb nu op mijn ctr een race header van dc een catback van Hyame en een Kn inlaat die ik nu volledig heb ingepakt in hittebestendige doek.Ik heb iook een bakje rond de luchtfilter gemaakt volledig dicht metbeen aan voerleiding van 90mm die rechtstreeks op de filter blaast.Hij neemt lucht achter het radiator rooster.Foto volgt.Nu ga ik ook een K100 en K pro laten plaatsen.Welk vermogen zou ik dan hebben?????????
en van 0 tot 100 wat dat interesseerd me het meest?
Wie weet dat???????
en van 0 tot 100 wat dat interesseerd me het meest?
Wie weet dat???????
If you buy the right bolt on parts the k20a with K-pro is a surprisingly easy engine to tune.
Its completely possible to get in excess of 250hp with K-pro and the right bolt ons, maybe cams.
If thats not enough for you then you will have to go FI.
I would think with a good K-pro tune and your parts you should make between 220-225hp peak. (just a guess)
Good luck!
Its completely possible to get in excess of 250hp with K-pro and the right bolt ons, maybe cams.
If thats not enough for you then you will have to go FI.
I would think with a good K-pro tune and your parts you should make between 220-225hp peak. (just a guess)
Good luck!
Nee.
Koppel heb je wel degelijk nodig bij een sprint. Waarom schieten die dieseltjes je dan altijd de eerste meters voorbij? Waarom hebben trekkers dan altijd een berg koppel ipv piek vermogen?
quote van een andere website:
"Vermogen is de hoeveelheid energie die per seconde aangeleverd kan worden. Koppel is hetzelfde als moment en bepaald met hoeveel kracht je op de wielen over kunt brengen. Je kunt nog zoveel vermogen hebben in een motor maar als deze niet overgebracht wordt naar de wielen dan heb je er nog niets aan."
En als je wil sprinten (0-100, stoplicht sprints, etc) heb je toch echt de verkeerde auto.
Koppel heb je wel degelijk nodig bij een sprint. Waarom schieten die dieseltjes je dan altijd de eerste meters voorbij? Waarom hebben trekkers dan altijd een berg koppel ipv piek vermogen?
"Vermogen is de hoeveelheid energie die per seconde aangeleverd kan worden. Koppel is hetzelfde als moment en bepaald met hoeveel kracht je op de wielen over kunt brengen. Je kunt nog zoveel vermogen hebben in een motor maar als deze niet overgebracht wordt naar de wielen dan heb je er nog niets aan."
En als je wil sprinten (0-100, stoplicht sprints, etc) heb je toch echt de verkeerde auto.
mr. X wrote:Nee.
Man je kent er niets van, en als je me niet gelooft ga een cursus fysica volgen ofzo! Ik kan hier 50 websites opnoemen die bevestigen wat ik zeg en zelfs tuners ook.
-
Sinister wrote:mr. X wrote:Nee.
Man je kent er niets van, en als je me niet gelooft ga een cursus fysica volgen ofzo! Ik kan hier 50 websites opnoemen die bevestigen wat ik zeg en zelfs tuners ook.
geen mij is die 50 sites.. Damn van mij hadden ze jou echt al lang van dit forum mogen gooien..elke keer weer een kutreactie
Sinister wrote:Man je kent er niets van, en als je me niet gelooft ga een cursus fysica volgen ofzo! Ik kan hier 50 websites opnoemen die bevestigen wat ik zeg en zelfs tuners ook.
Hahaha
Ga je schoenveters strikken jonge..
Echt ik ben je ook vort goed zat aan het worden, bet-wetertje..
Dat jij nog niet glas hard genegeerd word op het forum is mij een raadsel :dunno:
Sinister wrote:Betweter lol nee komt rechtstreeks van een burgerlijk ingenieur in de mechanica en fysica dus ik denk niet dat er veel fout aan is :wink: Welke opleiding heb jij? :roll:
Geef dan eens een uitleg bij je commentaar. Roepen dat iemand dat tegen je gezegd heeft en dat het dan waar is is niet echt een onderbouwing.
Ik ben toevallig ook werktuigbouwkundig ingenieur en heb ook mechanica en fysica gestudeerd, en jij?