Afgekeurd dus...
Alles was perfect in orde, ware het niet dat de RDW geen maximale as belasting kon toekennen. Deze gegevens dienen we nu schriftelijk bij Honda Nederland op te vragen (niemand die daar toevallig een ingang heeft?)...
(Benjdmin: failed the test, max. axle load is unknown, we have to get a statement from honda.nl about it)...
AllGo wrote:Update: koplampen zijn aangepast, mistlicht eronder, 18 juli keuring...
Nog even originele knopje voor het mistlicht erin, en dan is hij helemaal klaar.
Koplampen aangepast ? Voor zover ik weet kan dat helemaal niet en schijnen ze permanent de verkeerde kant op. Of heb je er EE8 lampen ingeschroefd voor de keuring (schijnt te passen ?). Je maakt me nieuwsgierig
Jammer dat ie is afgekeurd. Die aslast gegevens zijn identiek lijkt mij. Maar we zullen zien wat Honda.nl zegt. Als ze die gegevens uberhaupt kunnen opleveren.
Apex wrote:Koplampen aangepast ? Voor zover ik weet kan dat helemaal niet en schijnen ze permanent de verkeerde kant op. Of heb je er EE8 lampen ingeschroefd voor de keuring (schijnt te passen ?). Je maakt me nieuwsgierig
Jammer dat ie is afgekeurd. Die aslast gegevens zijn identiek lijkt mij. Maar we zullen zien wat Honda.nl zegt. Als ze die gegevens uberhaupt kunnen opleveren.
Groeten Vincent
Het is niet zo simpel als baRt het je wil laten geloven, maar met een truukje krijg je ze aardig in de buurt. Sterker nog, de RDW keurder heeft er diverse anderen bijgeroepen, want ze hadden nog nooit zo'n goed lichtbeeld gezien op enige auto (zelfs vanaf fabriek niet!).
Aslasten zijn inderdaad identiek, maar dat moet wel door meneer Honda op papier gezet worden... Achja, alles komt goed hoop ik, hoewel we net weer een paar uur bij de RDW hebben doorgebracht voor jan lul.
vtecmoon wrote:enige echte originele JDM idd... uniek!! nu zijn er wel frontconversies te koop in NL...nu begin ik mijn oude ITR toch wel een beetje te missen.
Ik heb er nog eentje te koop op kenteken voor een schappelijke 15k .
vtecmoon wrote:enige echte originele JDM idd... uniek!! nu zijn er wel frontconversies te koop in NL...nu begin ik mijn oude ITR toch wel een beetje te missen.
Ik vind front conversies niet mooi op EDM en USDM ITR's (idd geval niet als ze NH-0 zijn). Heel gek want als het een originele JDMer is vind ik het wel weer mooi.
Ik vind front conversies niet mooi op EDM en USDM ITR's (idd geval niet als ze NH-0 zijn). Heel gek want als het een originele JDMer is vind ik het wel weer mooi.
Ik weet niet maar als je zo'n conversie doet , dan zit er qua uiterlijk niks geen verschil tussen..... :roll: , behalve als je een EDM op een 96spec wil laten lijken want dan zul je een andere achterbumper moeten kopen.
Ik weet niet maar als je zo'n conversie doet , dan zit er qua uiterlijk niks geen verschil tussen..... :roll: , behalve als je een EDM op een 96spec wil laten lijken want dan zul je een andere achterbumper moeten kopen.
Hoe bedoel je?
Het front van een JDM 96model is ook anders hoor.
baRt wrote:uhm nee, alleen de koplampen zijn anders (niet qua pasvorm, alleen non-HID)
en een frontconversie is 100% hetzelfde, maar vaak is het niet netjes gedaan...
Het gaat nu toch over een front conversie van een JDM ITR uit 96 op een EDM ITR zetten. Want in de JDM front's 96->98 spec zit wel verschil dat weetik.