Wat the F*ck is er met Honda F1 aan de hand???
Eens... maar Albers is wel een stuntel. Ik vind de hele F1 niet meer dan een optocht zonder spanning. Zonder regen gebeurt er geen drol meer...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- Gaskleppie
Eens... maar Albers is wel een stuntel. Ik vind de hele F1 niet meer dan een optocht zonder spanning. Zonder regen gebeurt er geen drol meer...
Dan kijk je niet goed genoeg!
Klinkt raar maar is wel waar. Als je de live timing erbij hebt zie je pas echt goed wat er werkelijk op de baan gebeurt en hoe ze bezig zijn om bv met een pitstop voor iemand te komen.
Plus dat de F1 auto's van tegenwoordig listiger zijn dan ooit. Sinds jaren zie je de coureurs weer vechten om de auto zo hard mogenlijk over de baan te jagen. Fouten worden daarbij genoeg gemaakt!
Vooral op Silverstone was het weer goed te zien. Die bochten " Stow, magets, beckets en church" zijn echt waanzinnige bochten waar de echte mannen naar boven komen.
Dan heb je echt iets gemist.
Was net even behoorlijk spannend.
Eentje stuiterde bijna de safety car van de baan, 5 in dezelfde bocht eraf, Hamilton terug op de baan gezet en nu mag hij de safety car voorbij omdat hij op een rondje zit. Dus die is nu aan het trappen. En nu gaat hij de pits in voor slicks..
Het word de laatste tijd wel degelijk leuker.
Was net even behoorlijk spannend.
Eentje stuiterde bijna de safety car van de baan, 5 in dezelfde bocht eraf, Hamilton terug op de baan gezet en nu mag hij de safety car voorbij omdat hij op een rondje zit. Dus die is nu aan het trappen. En nu gaat hij de pits in voor slicks..
Het word de laatste tijd wel degelijk leuker.
VTECRob wrote:ho.. maar dat zeg ik ook helemaal niet...
Wat ik wel zeg is, dat sommige gebaren/acties niet duiden op proffesionaliteit...
Alonso was inderdaad duidelijk sneller... anders had Massa hem wel weer in kunnen halen...
Ik meen me te herinneren dat Alonso Massa tegemoet liep om zijn verontschuldigingen of wat dan ook aan te bieden. Vervolgens leek Massa daar niet al te positief op te reageren waardoor het een beetje escaleerde.