Ruitenwisser traag?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
autodre

Ruitenwisser traag?

Post by autodre »

Ik vind de snelste stand v/d ruitenwisser op de CTR niet erg snel...Met die lekkere stortregens van de laatste tijd mis ik dat echt...

Mijn vdin haar frodje heeft veel snellere, en dat rijdt dan een stuk fijner...

Meer mensen last van?
ToyZ

Re: Ruitenwisser traag?

Post by ToyZ »

autodre wrote:Ik vind de snelste stand v/d ruitenwisser op de CTR niet erg snel...Met die lekkere stortregens van de laatste tijd mis ik dat echt...

Meer mensen last van?

Ik rij niet in de regen met mijn CTR.
Misschien is een behandeling van de voorruit met Rain X of een andere variant iets voor je.

Groeten,

Tommy
autodre

Re: Ruitenwisser traag?

Post by autodre »

ToyZ wrote:
autodre wrote:Ik vind de snelste stand v/d ruitenwisser op de CTR niet erg snel...Met die lekkere stortregens van de laatste tijd mis ik dat echt...

Meer mensen last van?

Ik rij niet in de regen met mijn CTR.
Misschien is een behandeling van de voorruit met Rain X of een andere variant iets voor je.

Groeten,

Tommy

Hmm geloof nooit zo in die HEY MARK kijk eens wat ik nu heb sprays...Heb liever gewoon een snellere wisser.. En niet in de regen rijden? Hij is niet van suiker hoor ;-)
slydawg

Post by slydawg »

Nou, misschien moet je wel beginnen met geloven in die HEY MARK kijk eens wat ik nu heb sprays, want die kunnen wel degelijk werken.

Als je dat echt niet wil en je ruitenwisser motor is in orde, een zwaarder motor aanschaffen.
autodre

Post by autodre »

slydawg wrote:Nou, misschien moet je wel beginnen met geloven in die HEY MARK kijk eens wat ik nu heb sprays, want die kunnen wel degelijk werken.

Als je dat echt niet wil en je ruitenwisser motor is in orde, een zwaarder motor aanschaffen.

Okee, maar ervaren jullie de ruitenwisser in regen niet als traag?
slydawg

Post by slydawg »

Nou, de keren dat ik in de regen heb gereden heb ik hem nooit op hoogste/snelste stand moeten zetten.
Denk dat als je wat minder snel rijd het misschien ook helpt, kwa zicht dan.
Mijn ruit maak ik vaak schoon met glasex en daarna een laagje wax erover, vanaf 100+ km/h hoef ik me ruitewissers in principe niet aan te zetten, zelf niet bij een stortbui zoals bv gister, leek wel alsof er torpedo's op me werden afgevuurd!
Ik heb die RainX ook eens gehad op me vorige auto en dat werkt echt.
Een andere oplossing is silicone ruitewisser bladen, deze laten een laagje silicone achter op je ruit waardoor het water ook sneller van de ruit gaat.

Maar zoals je op volgende pic. kan zien, een goede poetsbeurt doet wonderen 8)
Genomen gister na aankomst op bestemming, door de stortbui gereden.
Image
Image
riddertje

Post by riddertje »

autodre wrote:
slydawg wrote:Nou, misschien moet je wel beginnen met geloven in die HEY MARK kijk eens wat ik nu heb sprays, want die kunnen wel degelijk werken.

Okee, maar ervaren jullie de ruitenwisser in regen niet als traag?

Nee, ik vind de ruitenwissers erg goed,heb tijdens de onweersbuien van de laatste weken geen enkel probleem gehad .
mr. X

Post by mr. X »

Ik zet hem nooit in de hoogste stand.

Maar een laagje wax doet ook wonderen, als ze niet snel genoeg voor je gaan.
Locked