Routeplanner probleem
Routeplanner probleem
Aanstaande maandag heb ik een afspraak in Terneuzen.
Ik moet op de 'Vliegende vaart 3' zijn echter pakt Tomtom hem niet.
Als ik op www.anwb.nl van postcode naar postcode navigeer, pakt hij zelf als eindpunt de straat: vliegende vaart.
De postcode waar ik moet zijn is 4537 DH.
Volgens anwb.nl:
Den Dungen (Sint-Michielsgestel) naar Vliegende Vaart, 4537DH, Terneuzen over 161,1 km in ongeveer 1 uur en 43 minuten.
Help?
:dunno:
Iemand die hier ook al ooit zoiets heeft meegemaakt?
Of wil iemand eens kijken of hij op zijn tomtom wél de 'vliegende vaart 3' pakt?
Ik moet op de 'Vliegende vaart 3' zijn echter pakt Tomtom hem niet.
Als ik op www.anwb.nl van postcode naar postcode navigeer, pakt hij zelf als eindpunt de straat: vliegende vaart.
De postcode waar ik moet zijn is 4537 DH.
Volgens anwb.nl:
Den Dungen (Sint-Michielsgestel) naar Vliegende Vaart, 4537DH, Terneuzen over 161,1 km in ongeveer 1 uur en 43 minuten.
Help?
:dunno:
Iemand die hier ook al ooit zoiets heeft meegemaakt?
Of wil iemand eens kijken of hij op zijn tomtom wél de 'vliegende vaart 3' pakt?
Je moet niet altijd blind op navigatiesystemen vertrouwen:
http://www.gtr.co.uk/forum/upload/82089 ... t-nav.html
http://www.gtr.co.uk/forum/upload/82089 ... t-nav.html
- Gaskleppie
- Gaskleppie
Met een omweg kom je meestal wel aan ja.....
Tijdens de vakantie had iemand ook zo'n ding bij zich. Laatste versie software etc.
Wij met een gewone kaart, hun via de Tom. Nou het is dat ik een kaart bij me had anders waren we echt pas dagen later thuis gekomen! En niet 1 keer, ele dag weer stuurde hij ons kanten uit die nergens over gingen. Gewoon puur omrijden! Op de kaart kon iedere gek zien dat het anders mijlen korter kon, maar dat ding maar volhouden om door te rijden.......
Niks voor mij zo'n ding. Ik wil altijd graag weten waar ik ben.
Tijdens de vakantie had iemand ook zo'n ding bij zich. Laatste versie software etc.
Wij met een gewone kaart, hun via de Tom. Nou het is dat ik een kaart bij me had anders waren we echt pas dagen later thuis gekomen! En niet 1 keer, ele dag weer stuurde hij ons kanten uit die nergens over gingen. Gewoon puur omrijden! Op de kaart kon iedere gek zien dat het anders mijlen korter kon, maar dat ding maar volhouden om door te rijden.......
Niks voor mij zo'n ding. Ik wil altijd graag weten waar ik ben.