spoon kleuren gaan het niet worden. wordt een beetje te veel wannabee haha. spuiter is zo en zo even uitgesteld naar een ander datum ivm rojecten die eerst klaar moeten ect..
Oke, ja wat eerst moet moet eerst he.
We zien het ooit wel. Lekker de tijd voor nemen. Ik vind dat het opbouwen enz. Voorbereiden minstens net zo leuk is als het rijden zelf opslot!
Maar idd, jij hebt zeker een leuke en interesante baan. Ik heb toen ook nog eens een kleine blik binnen het bedrijf kunnen doen. Ik kwam toen een uitlaat halen voor mijn CRX. Zag er goed uit daar!
Ja schakelen zal zeker heel erg wennen zijn maar ben al toch zo "JDM" bezig. kan net zo goed ineens goed doen.
R6
1) Ja lekkere fiets. Heb er wp vering en stuurdemper op zitten. tandwielen zijn anders waardoor hij iets rapper is in acceleratie. En een laser hotcam uitlaat voor een leuk geluid.
2) reden. Tja me relatie is ten einde en dan doe je ineens gekke dingen haha. Nee heb veel gelezen dat een r6 voor wat langere mensen beter zit dan een cbr600rr (alhoewel ik die nog altijd wil kopen, maar heb gezien dat mugen daar ook spullen voor heeft en dan weet ik dat ik die weer erop wil hebben. En dan kost het nog eens veel $$$$)
Verder had deze een mooie km stand en zag er gewoon goed uit voor de prijs dat hij voor aangeboden stond.
Ook vind ik de r6 best lekker soepel rijden. tot de 5000 rpm is het gewoon vlot rijden en pas daarna begin hij als een debiel te gaan.
Daarnaast wil ik ook gewoon geen 1000cc omdat dat gewoon niet fijn rijd. LEES constant voorwiel in de lucht.