Nu heb ik eindelijk een OEM radio te pakken gekregen, maar bleek, ondanks dat deze verkocht werd alszijnde een 2004 radio, toch een non-facelift type te zijn.
Als eerste viel direct het kleurverschil op met het middenstuk van het dashboard. Dit leek me echter geen groot probleem, aangezien een spuitbusje een hoop wonderen kan doen.
Wat mij echter wel verbaasde was het feit de verlichting groen is en niet rood/oranje, zoals de rest van de verlichting in mijn auto.
Is de verlichting van de orginele radio's van het gefacelifte type ook groen of zijn deze rood ?
Verschil OEM radio EP3 facelift en non-facelift
roblom wrote:Is de verlichting niet om te schakelen? kan bij mijn radio nl wel van goren naar oranje/rood, niet dat het een originele radio is maar het is toch misschien het nakijken waard.
Daar zat ik ook al aan te denken, alleen heb ik geen enkele dokumentatie en willenkeurig drukken en vasthouden van knopjes is ook niet echt de oplossing. Ik heb er tevens aan zitten denken om de printplaat los te nemen en de lampjes te vervangen voor rood/oranje exemplaren.
Voorfront in de juiste kleur spuiten is in elk geval geen probleem.
Ben er inmiddels uit hoe de lampjes rood te laten oplichten voor de achtergrond verlichting, dus dat is opgelost.
Het enige wat ik nu nog moet weten, is wat de kleur is van het middenpaneel voor een gefacelift model. (de grijs/aluminium kleur)
Wie kan me helpen aan de juiste kleurcode of heeft dit zelf al een keer gedaan ?
Alvast bedankt.
Het enige wat ik nu nog moet weten, is wat de kleur is van het middenpaneel voor een gefacelift model. (de grijs/aluminium kleur)
Wie kan me helpen aan de juiste kleurcode of heeft dit zelf al een keer gedaan ?
Alvast bedankt.