ATR Turbo op autoscout

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
ATR 270
Posts: 174
Joined: Sun Jun 03, 2007 10:00 pm

ATR Turbo op autoscout

Post by ATR 270 »

mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Op het forum heeft hij iig niet gezeten sinds ik hier al ben.

De velgen zijn wel lelijk.
Martin Omi Performance
Posts: 99
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:51 pm

Post by Martin Omi Performance »

op die velgen na best dik..
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Het is een Duitse auto, aangeboden in Duitsland
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Wat een afschuwelijke velgen en waarom is hij niet wit :-?

Ik vraag me altijd af hoe lang dat goed gaat een turbo op zo'n blok...
Nana korobi ya oki
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

BLEH turbo op B-F-H-K of andere DOHC VTEC motoren ben ik nooit gek van geweest en met zulke velgen helemaal niet.
ATR 270
Posts: 174
Joined: Sun Jun 03, 2007 10:00 pm

Post by ATR 270 »

maatje van me wil ook een atr, en is nogal aftermarketgeil.

Heb hem ook gewaarschuwd voor aftermarket turbo's, maar goed, mocht nog niet baten. Hoopte te horen van iemand dat dit een rommelhok is. Er staan namelijk veel betere te koop.
momenteel in yerseke bijvoorbeeld
-=[BLACKA]=-
Posts: 420
Joined: Mon May 16, 2005 7:14 pm

Post by -=[BLACKA]=- »

:lol: BLING BLING velgen
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Jaloers?
-=[BLACKA]=-
Posts: 420
Joined: Mon May 16, 2005 7:14 pm

Post by -=[BLACKA]=- »

mr. X wrote:Jaloers?

CHROME VELGEN :schieten:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Das beter :lol:
Martin Omi Performance
Posts: 99
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:51 pm

Post by Martin Omi Performance »

waarom zouden aftermarket turbo's slecht of dohc vtec motoren?
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Geen reden maar een gevoel. Kan goed gaan hoor en de bewijzen zijn er maar ik ben altijd huiverig geweest.
Nana korobi ya oki
stoede
Posts: 146
Joined: Sun Jun 08, 2003 4:13 pm

Post by stoede »

die gast zit op hondapower forum in duitsland
die loopt nog niet helemaal goed
Guest

Post by Guest »

Ik ken genoeg bewijzen dat het heel lang goed gaat.. hangt helemaal van de berijder af.. alsof een stock VTEC motor niet om zeep geholpen kan worden..
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Elke motor kan om zeep geholpen worden maar hoe meer krachten er vrij komen hoe makkelijker er wat stuk kan gaan.
Nana korobi ya oki
Harko
Posts: 96
Joined: Wed May 02, 2007 1:36 pm

Post by Harko »

low boost en je rijd 90% van de nederlandse rijders aan gort, en je blijft nog steeds betrouwbaar rijden!

Is een ander verhaal als je veel boost gaat draaien, maja hangt van je TUNER af en van jezelf, afkoelen/opwarmen is een must!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

H22A7 + forced induction = problemen.

De cilinderbussen moeten eerst vervangen worden.
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

ATR Turbo :worshippy: :worshippy:
Problemen heb je toch sowieso.. 8)
crx303
Posts: 221
Joined: Sun Jan 16, 2005 11:59 am
Contact:

Post by crx303 »

Harko wrote:low boost en je rijd 90% van de nederlandse rijders aan gort, en je blijft nog steeds betrouwbaar rijden!

Is een ander verhaal als je veel boost gaat draaien, maja hangt van je TUNER af en van jezelf, afkoelen/opwarmen is een must!


Precies, ik had vandeweek een losgeraakt koppelstuk van de turbo, maakte nog maar 4 PSI, had al zo'n gevoel dat ik veel power miste.

Alles weer vast en weer 6 PSI, echt een mega verschil. Kun je nagaan, dat is nog steeds erg veilige low boost....

Dan lach ik echt iedereen uit met hun VTEC hoor :lol:
Locked