Nyther wrote:hebben jullie hem neit gelyncht na afloop, zon persoon sprak ik toch wel ff aan die mijn auto zo in gevaar zou brengen...
stel je voor je ITR/ATR in de prak door een mongool met zijn gare golf 2 braggelbak bak van 500 euro :S
het is beter dat je er je tijd niet aan verpruts en je gemoed hoog laat
oplopen want ik heb hem gezien zonder helm op en geloof me
het zou toch geen zin gehad hebben....... :roll:
S.J. wrote:Frans ik heb wel wat stukjes van jou ja op film.
Nice, ben benieuwd 8)
Op of naast de baan?
Allebei
DAMN Youtube heeft sinds kort echt een !#@$R#$%^$%%$&%^&%^ regel gezet. Je filmpjes mogen niet langer zijn dan 10minuten wou ik het filmpje van Kimbo uppen in ze EK4 die 10:50 duurt kan het niet. Dus nu maar ff break.com ofzo.
jimmy wrote:luc met hoeveel druk rij je in je banden?
Ik ben met 1,7 rondom bij mij thuis vertrokken.
In het filmpje waren het m'n eerste rondjes sinds de cursus in mei dus weer effe wennen aan de hoeveelheid grip.
Die spin kwam er door onoplettendheid. Ik zat te ver naar buiten om de bocht mooi te kunnen nemen. Bij het naar binnen corrigeren ging de achterkant weg :-?
Goeie rondjes zaten er in het begin van de sessie niet in door de drukte zoals jullie zien.
ja normaal is 1,7bar niet slecht,ik rij met 1,5bar je moet
rekenen dat er een goede kilo bij komt soms meer naargelang
de rijstijl.
die van jou gaat ook wel lekker de toeren in een erg zuiver geluid :thumbs:
jimmy wrote:ja normaal is 1,7bar niet slecht,ik rij met 1,5bar je moet rekenen dat er een goede kilo bij komt soms meer naargelang de rijstijl. die van jou gaat ook wel lekker de toeren in een erg zuiver geluid :thumbs:
Thanks. In mei was ik vertrokken met 2,2bar en na enkele ronden stonden ze helemaal bol. Dat was meer zweven dan rijden kan ik zeggen :-)
Volgende keer zal ik 1,5 bar proberen.