Club voor Accord :-)
Club voor Accord :-)
Voor de Accord S bezitters onder ons.... :wink:
In Amerika is er al een club!
De HONDA TSX
http://www.tsxclub.com/
In Amerika is er al een club!
De HONDA TSX
http://www.tsxclub.com/
Met alle respect, maar de meeste clubs die tegenwoordig worden opgericht hebben geen lang leven. op de een of andere manier is er volgens mij de gedachte bij de mensen er in geslopen, dat 10 clubs met 5 leden beter is dan 2 clubs met 25 leden, want de "tuning" clubs schieten werkelijk als paddestoelen uit de grond, om daarna in de meeste gevallen weer met stille trom te verdwijnen
MHG wrote:Met alle respect, maar de meeste clubs die tegenwoordig worden opgericht hebben geen lang leven. op de een of andere manier is er volgens mij de gedachte bij de mensen er in geslopen, dat 10 clubs met 5 leden beter is dan 2 clubs met 25 leden, want de "tuning" clubs schieten werkelijk als paddestoelen uit de grond, om daarna in de meeste gevallen weer met stille trom te verdwijnen
Dat klopt helemaal..
Allemaal fora's, allemaal hetzelfde praat, vaak dezelfde topic's ga maar door..
En als die nieuwe clubs nou s een goede meeting organiseren, was het nog wat geweest.. maar meestal gebeurt dat niet..
Je mag een goede ATS club niet vergelijken met een 'gewone' tupperware club met sjonnie's en anita's.
Je hebt iets speciaals, in tegenstelling tot die gare bakken. Mensen zullen je wel op meetings willen hebben (de betere meetings, lees JAF etc)
En als je dan een goede organisatie hebt, die hier goed op inspeelt, kun je wel een club beginnen.
Maar om heel eerlijk te zin vind ik dat er al te veel club's zijn, en er niet altijd behoefte is aan wéér een nieuwe club. Sommige zitten bij een club om wat te kunnen vragen over hun auto. En ik denk vooral met de ATS, dat het eerder zaken mensen zijn die die auto rijden en hem naar de dealer brengen en verder niets mee willen.
Je hebt iets speciaals, in tegenstelling tot die gare bakken. Mensen zullen je wel op meetings willen hebben (de betere meetings, lees JAF etc)
En als je dan een goede organisatie hebt, die hier goed op inspeelt, kun je wel een club beginnen.
Maar om heel eerlijk te zin vind ik dat er al te veel club's zijn, en er niet altijd behoefte is aan wéér een nieuwe club. Sommige zitten bij een club om wat te kunnen vragen over hun auto. En ik denk vooral met de ATS, dat het eerder zaken mensen zijn die die auto rijden en hem naar de dealer brengen en verder niets mee willen.
Met de Type-R club, de CRX club, de Civic club, Honda Fanatics en Honda Performance heb je de Honda cirkel wel aardig rond...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-