Dyno's

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
Sinister

Dyno's

Post by Sinister »

Heeft er iemand dynoverslagen van Integra Type-R waar ik mijn mee kan vergelijken? Zou namelijk mijn koppelcurve willen vergelijken om te zien of er iets abnormaals is aan mn afstelling ofzo.
Dank bij voorbaat
Dimitri
roblom

Post by roblom »

Hier staan er een paar Lees wel even het hele verhaal omdat er bij het koppel gebeuren een verhaal bij hoort.
Sinister

Post by Sinister »

Thnx!
Progger

Post by Progger »

Niet doen er zijn er geen twee gelijk.
Als je vergelijkt doe het dan altijd op dezelfde dyno en liefst met hetzelfde weer als je een beetje precisie wil.
Voodoo

Post by Voodoo »

Progger wrote:Niet doen er zijn er geen twee gelijk.
Als je vergelijkt doe het dan altijd op dezelfde dyno en liefst met hetzelfde weer als je een beetje precisie wil.

Inderdaad, banken willen nogal weleens verschillen onderling.
mr. X

Post by mr. X »

Sommige banken corrigeren hem terug naar een waarde waardoor je ze wel kan vergelijken, zoals bij Rica.

Maar dit doen ze niet allemaal, dus vergelijk alleen als het dezelfde bank is en die dit corrigeerd.
roblom

Post by roblom »

mr. X wrote:Sommige banken corrigeren hem terug naar een waarde waardoor je ze wel kan vergelijken, zoals bij Rica.

Maar dit doen ze niet allemaal, dus vergelijk alleen als het dezelfde bank is en die dit corrigeerd.

Dat zijn DIN pk's maar das volgens mij alleen een correctie voor omgevingsfactoren (temp en druk).
Locked