Games e.d.

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
RedSun

Post by RedSun »

Scratched cd's is onzin. Dat komt doordat mensen hun xbox verplaatsen als er een game draait.

Red ring of death komt door niet goed gesoldeerde contacten. Omdat er geen lood meer in mag zitten is er andere soldeer gebruikt. Makkelijk op te lossen als je er last van hebt.

De mijne is nog nooit warm geweest, lichtjes maar nooit echt heet. Mijn pc wordt vele malen heter iig.
Nana korobi ya oki
mr. X

Post by mr. X »

Vriend van me had hem als een van de eerste, en zoals ze zeggen ging deze dus kapot. Liep vast na een tijdje.

Netjes een nieuwe gekregen ahoewel het lang duurde.

Andere vriend heeft nog nooit last gehad van die dingen.

Krasjes komen er wel degelijk op RedSun. Consumenten programma Kassa heeft dit getest en er kwamen wel degelijk cd's uit de boxen met krassen erop.
RedSun

Post by RedSun »

Ik ken die uitzending van Kassa maar dat valt alles mee.
Een groter probleem is die Red ring of death.

Gelukkig hebben we een jaartje garantie erbij gekregen :D
Nana korobi ya oki
IvoG

Post by IvoG »

RedSun wrote:Scratched cd's is onzin. Dat komt doordat mensen hun xbox verplaatsen als er een game draait.
Zeg dat maar aan deze man anders: http://life.tweakers.net/nieuws/48361/M ... jfjes.html

Zolang je het zelf niet hebt meegemaakt is het makkelijk praten dat het allemaal meevalt.
RedSun

Post by RedSun »

Dat is wat ik hoor van iemand die fulltime xboxen e.d. repareert voor een heleboel gameshops. Het probleem is overrated en het red ring of death is underrated.

En heb jij gezien dat die cd's bekrast werden door de xbox? was je erbij?
Misschien is het wel iemand die bekendheid wil?

Ff gek gezegd natuurlijk, MS heeft het probleem erkend (lees zelf ook Tweakers) en de garanatie is inmiddels verlengt.

Mijn punt is dat heel de wereld in "rep en roer" is omdat de Xbox discs zou bekrassen terwijl die Red ring of death een groter en erger probleem is.
Nana korobi ya oki
IvoG

Post by IvoG »

I get your point.

Maar toch, al is het ene veel erger dan het andere, het hoort allebei niet op te treden of ontkend te worden.
RedSun

Post by RedSun »

Klopt maar zo is het met alle problemen die MS producten veroorzaken.

Neem windows met z'n 10.000-en veiligheidslekken :-?

Ze zijn erg van de doofpot en het ontkennen helaas....
Nana korobi ya oki
MikeEp3

Post by MikeEp3 »

Heb sinds eergisteren de PS3 en is echt super! Na de screenshots van GT 4 en Gran turismo 5 wilde ik hem snel hebben alleen speel ik nu Rainbow Six Las Vegas wat echt een cool spel is.
S.J.

Post by S.J. »

Vandaag heb ik 2uur in de Bart-Smit Gran Turismo prologue gespeeld. Toen ben ik er uit gezet.
BlackTeg

Post by BlackTeg »

Ik wil ook wel een PS3.....maar de prijzen.... :cry:

Ik zou dan ook een LCD of Plasma moeten kopen met HD want mijn Phillips kist kan die spelconsole niet aan....misschien later :D
Image
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Wow! Gisteren bezig geweest met rFactor voor de PC. Toppertje! Grafisch best wel netjes eigenlijk, en de physics zijn van een erg hoge kwaliteit. En mega veel MODS, dus nu lekker knallen met Formule 1 wagens uit 1979, niet makkelijk.
Image
BlackTeg

Post by BlackTeg »

HaRdCoRe-WeZ wrote:Wow! Gisteren bezig geweest met rFactor voor de PC. Toppertje! Grafisch best wel netjes eigenlijk, en de physics zijn van een erg hoge kwaliteit. En mega veel MODS, dus nu lekker knallen met Formule 1 wagens uit 1979, niet makkelijk.

Ik heb Colin Mcrea DiRT op de PC, ook héél erg vet. Je moet wel een redelijk recente PC hebben om het spel vlot te kunnen draaien.
Image
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Nou, ik ben even verder gaan spitten op het rFactor front, en ik kan nu al zeggen dat er zeer hoogwaardige MODS voor te downloaden zijn met werkelijk schitterende auto's. Momenteel staan er bij op de PC: Formule 1979, Historische Rally (incl. Group-B :twisted: ), Euroseries F3, Champ Car, F1 Stockcars, 60's GT en DTM 2007.

Het geluid is goed, de auto's voelen goed aan, het is best moeilijk, de graphics zijn prima en er zijn zat circuits voor te downloaden. Van Pikes Peak tot de Nordschleife. Serieus, als je hiermee begint, zet je de PS2 met Gran Turismo zo aan de kant. En dan te bedenken dat er nog veel meer leuks aan zit te komen...
Image
Locked