Games e.d.
Scratched cd's is onzin. Dat komt doordat mensen hun xbox verplaatsen als er een game draait.
Red ring of death komt door niet goed gesoldeerde contacten. Omdat er geen lood meer in mag zitten is er andere soldeer gebruikt. Makkelijk op te lossen als je er last van hebt.
De mijne is nog nooit warm geweest, lichtjes maar nooit echt heet. Mijn pc wordt vele malen heter iig.
Red ring of death komt door niet goed gesoldeerde contacten. Omdat er geen lood meer in mag zitten is er andere soldeer gebruikt. Makkelijk op te lossen als je er last van hebt.
De mijne is nog nooit warm geweest, lichtjes maar nooit echt heet. Mijn pc wordt vele malen heter iig.
Nana korobi ya oki
Vriend van me had hem als een van de eerste, en zoals ze zeggen ging deze dus kapot. Liep vast na een tijdje.
Netjes een nieuwe gekregen ahoewel het lang duurde.
Andere vriend heeft nog nooit last gehad van die dingen.
Krasjes komen er wel degelijk op RedSun. Consumenten programma Kassa heeft dit getest en er kwamen wel degelijk cd's uit de boxen met krassen erop.
Netjes een nieuwe gekregen ahoewel het lang duurde.
Andere vriend heeft nog nooit last gehad van die dingen.
Krasjes komen er wel degelijk op RedSun. Consumenten programma Kassa heeft dit getest en er kwamen wel degelijk cd's uit de boxen met krassen erop.
Zeg dat maar aan deze man anders: http://life.tweakers.net/nieuws/48361/M ... jfjes.htmlRedSun wrote:Scratched cd's is onzin. Dat komt doordat mensen hun xbox verplaatsen als er een game draait.
Zolang je het zelf niet hebt meegemaakt is het makkelijk praten dat het allemaal meevalt.
Dat is wat ik hoor van iemand die fulltime xboxen e.d. repareert voor een heleboel gameshops. Het probleem is overrated en het red ring of death is underrated.
En heb jij gezien dat die cd's bekrast werden door de xbox? was je erbij?
Misschien is het wel iemand die bekendheid wil?
Ff gek gezegd natuurlijk, MS heeft het probleem erkend (lees zelf ook Tweakers) en de garanatie is inmiddels verlengt.
Mijn punt is dat heel de wereld in "rep en roer" is omdat de Xbox discs zou bekrassen terwijl die Red ring of death een groter en erger probleem is.
En heb jij gezien dat die cd's bekrast werden door de xbox? was je erbij?
Misschien is het wel iemand die bekendheid wil?
Ff gek gezegd natuurlijk, MS heeft het probleem erkend (lees zelf ook Tweakers) en de garanatie is inmiddels verlengt.
Mijn punt is dat heel de wereld in "rep en roer" is omdat de Xbox discs zou bekrassen terwijl die Red ring of death een groter en erger probleem is.
Nana korobi ya oki
-
HaRdCoRe-WeZ wrote:Wow! Gisteren bezig geweest met rFactor voor de PC. Toppertje! Grafisch best wel netjes eigenlijk, en de physics zijn van een erg hoge kwaliteit. En mega veel MODS, dus nu lekker knallen met Formule 1 wagens uit 1979, niet makkelijk.
Ik heb Colin Mcrea DiRT op de PC, ook héél erg vet. Je moet wel een redelijk recente PC hebben om het spel vlot te kunnen draaien.

-
Nou, ik ben even verder gaan spitten op het rFactor front, en ik kan nu al zeggen dat er zeer hoogwaardige MODS voor te downloaden zijn met werkelijk schitterende auto's. Momenteel staan er bij op de PC: Formule 1979, Historische Rally (incl. Group-B :twisted: ), Euroseries F3, Champ Car, F1 Stockcars, 60's GT en DTM 2007.
Het geluid is goed, de auto's voelen goed aan, het is best moeilijk, de graphics zijn prima en er zijn zat circuits voor te downloaden. Van Pikes Peak tot de Nordschleife. Serieus, als je hiermee begint, zet je de PS2 met Gran Turismo zo aan de kant. En dan te bedenken dat er nog veel meer leuks aan zit te komen...
Het geluid is goed, de auto's voelen goed aan, het is best moeilijk, de graphics zijn prima en er zijn zat circuits voor te downloaden. Van Pikes Peak tot de Nordschleife. Serieus, als je hiermee begint, zet je de PS2 met Gran Turismo zo aan de kant. En dan te bedenken dat er nog veel meer leuks aan zit te komen...