NSX toer in de Belgische Ardennen ... ?
slydawg wrote:S.J. wrote:ZO! wat vet en ik zie ook een rode EP3 facelift? dat is echt de mooiste EP3 ooit gezien.
Is geen EP3 maar een, EP2?
Iig een civic sport.
Ahaa.. dat verklaart een hoop :lol:
De snelle groep zei bij de 2e stop (friet kot) nog tegen me dat de rode het allemaal niet zo goed bij kon houden, en vandaar na de eerste 'stop' hij niet meer mee ging. Toen ben ik aangesloten (god wat zullen ze gebaald hebben omdat ze dachten dat het weer zo'n traag hok was :lol: ) Maar ik kon ze goed bij benen. Zelfs met optrekken liep een rode Belgische NSX niet weg.. :-? vtecbob kan het beamen. De zwarte NSX met 4 uitlaten liep wel minimaal weg.
En nogmaals, vind rood echt een hele mooie kleur voor een ge-facelifte EP3. Als het niet mijn huidige kleur was geworden, had ik nu een rode.
Heerlijke dag, kan niet anders blijven zeggen.
VTECRob wrote:Heej ik ben gespot door Romy... :stoer:
@Kevin... nee, ik hoorde jouw uitlaat niet meer in hetzelfde toerenbereik als mijne... :wink:
Alleen dat geratel onderin....
Romy was goed bezig met foto's nemen! :wink:
Kort filmpje: ITR en S2K 8)
Hey iedereen, ik vond het ook een geweldig dagje.
Zeer goede organisatie, zeker voor herhaling vatbaar.
We hebben weer serieus liggen scheuren soms, kon de zwarte CTR toch goed bijhouden, kwam soms zelfs korter, waarvan ik toch zelf super fier was :lol:
Tegen het einde van de dag, na zo een 350Km te hebben gereden was ik echt door men energie heen :wink:
Als er nog wat filmpjes kunnen worden gepost dan, probeer ik er nog eens een compilatie filmpje van te maken
Greetz Kimbo
Zeer goede organisatie, zeker voor herhaling vatbaar.
We hebben weer serieus liggen scheuren soms, kon de zwarte CTR toch goed bijhouden, kwam soms zelfs korter, waarvan ik toch zelf super fier was :lol:
Tegen het einde van de dag, na zo een 350Km te hebben gereden was ik echt door men energie heen :wink:
Als er nog wat filmpjes kunnen worden gepost dan, probeer ik er nog eens een compilatie filmpje van te maken

Greetz Kimbo
slydawg wrote:@DC2TYPER, je reed idd achter ons aan, ik in de zwarte CTR, maar waar we heen gingen was voor mij ook een raadsel want mijn navi gaf totaal andere richtingen aan als waar we heen gingen.
Heb em toen maar uitgezet en gewoon de rest gevolgd.
Ja, ik had ingevoerd snelste route naar Antwerpen...
Volgende keer rij jij voor dus... 8) [/i]
Super genoten, en dan heb ik niet eens zelf gereden.
Zat bij maarten in de Ep3, de 'laagvliegers' groep was het mooiste, we konden echt de nsx-en goed bijhouden, knap staaltje van de ep3 en maarten 8) want het ging op veel stukken hard, maar dan ook echt hard.
Enkel jammer van die golf, mja kansloze kom je overal tegen.
organisatie was echt top! route was prachtig! en leuke mensen ontmoet.
Kortom een supergeweldige dag, waar ik nog lang op zal terugkijken
Zat bij maarten in de Ep3, de 'laagvliegers' groep was het mooiste, we konden echt de nsx-en goed bijhouden, knap staaltje van de ep3 en maarten 8) want het ging op veel stukken hard, maar dan ook echt hard.
Enkel jammer van die golf, mja kansloze kom je overal tegen.
organisatie was echt top! route was prachtig! en leuke mensen ontmoet.
Kortom een supergeweldige dag, waar ik nog lang op zal terugkijken
Gespot!
Ik ben ook es gespot op n foto :razz: haha..
Ben benieuwd naar de filmpjes/dvd die gemaakt zijn/is 8)
Vindt dat zo'n dingen vaker dan 1x in het jaar zouden moeten worden gedaan! Superleuk!
En ik ben het met jullie eens dat we veel leuke mensen hebben leren kennen!! Hele leuke groep :wink:
Groetjes,
Romy
Ben benieuwd naar de filmpjes/dvd die gemaakt zijn/is 8)
Vindt dat zo'n dingen vaker dan 1x in het jaar zouden moeten worden gedaan! Superleuk!
En ik ben het met jullie eens dat we veel leuke mensen hebben leren kennen!! Hele leuke groep :wink:
Groetjes,
Romy
Nyther wrote:golf golf? niks gezien? vertel eens!
kvond wel dat robin en de hele bende achter hem wel heeel erg lang achter dat witte bestelbusje bleven hangen, ik krijg toch echt snel de schijt ervan en ben hem snel langsgereden en weer achter de NSXén aan :P
Jaa allereerst vonden we het wel jammer dat je niet aansloot bij onze 'laagvliegers groep' haha..zou erg mooi zijn geweest met de s2k.
Maargoed, we kwamen op een gegeven moment langs een stilstaande golf..paar kilometers verder waar we wat rustiger aan reden vanwege drukte etcetera, haakte de golf bij ons aan, waar we al de schurft aan hadden. We gingen dus weer op het gas en meneer mongool bleef ons volgen (wij reden achter de nsx-en aan, niet omdat we ze niet konden bijhouden, meer voor het plaatje) maar hij stuurde van links en naar rechts en kort op de bumper bij ons ,njah echt gewoon lomp bezig.
Probeerde verschijdende keren in te halen op momenten waarvan je denkt jongen waar ben je in godsnaam mee bezig? laatste inhaalpoging zag ik hem goed met een jointje in zijn mond..dus wisten al genoeg, ook dit keer kwam hij er niet langs omdat maarten naar ieders mening het gat goed dicht gereden had, zelfs de belgische nsx voor ons zat zich er aan te ergeren en stak een duim naar ons op dat hij er niet tussen kon.
Maargoed, hij bleef ons echt lang volgen, af en toe dachten we hem kwijt te raken omdat hij ons niet kon bijhouden :lol: maar toch haakte die weer aan op stukken waar wij met ons verstand rustig reden i.v.m drukte en hij als er gek door heen schoot. We waren het echt meer dan zat en maarten ging stuk langzamer rijden om te laten merken dat we het meer dan genoeg waren, begreep meneer niet, dus enkele 100de meters later deden we het weer, en ik deed me gordel en deur los om verhaal te halen. Toch maar niet uitgestapt om dat ook de nsx-en door wouden rijden 8) en gelukkig haakte die op de eerst volgende afslag af (meneer kreeg toch beetje schrik denk ik :lol: , en konden we onze rit weer vrolijk verder vervolgen.
Een heel verhaal, maar gewoon jammer dat dit soort figuren toch een gedeelte van je rit hebben verpest.
HEEEEL verhaal...
GOD wat ergerde we ons aan die tupperware kerel.
Wij reden laatste in de groep van 6 auto's omdat ik toch het idee had dat wij de 'underdog' waren :wink:
We reden met licht aan zodat de voorste in één oog opslag kon zien of de groep compleet was (érg goed idee als je in een kleine groep gaat :!: )
In deze 'kop groep' reden we langs een stationaire Golf (4 dacht ik) met een vw bora front en je kent het wel, zag er allemaal niet uit.
Robbert wees me erop dat hij een Joint zat te roken.
Na een kilometer, misschien 2 zat hij op onze bumper. Niet achter ons, nee OP onze bumper.
Daar begon mijn irritatie.
En maar kijken of hij voorbij kon, en maar naar links en naar rechts, en op de bumper.
Begon zo ondertussen al vals te worden.
Probeert hij op een kort recht stuk vlak voor een bocht, ons voorbij te schieten en tussen mij en de NSX te komen, dat nooit dacht ik. NSX liet gas los, ik ging op het gas en WIJ reden nu bumper op bumper zodat hij zich terug moest laten zakken omdat er tegenliggers aan kwamen. Lullig, maar zo'n gek moet ik niet tussen ons groepje hebben.
NSX rijder stak nog even een duim omhoog na deze actie.
Maar we waren hem nog niet kwijt. Ik durf te wedden dat hij een dik kwartier ahcter ons heeft lopen vervelen. Het was zelfs zo erg dat ik op punten bijna uit wou stappen om eens verhaal te horen.
Hij was nog redelijk vlot, dus puur op snelheid kon ik het ook niet winnen (liet mezelf dus terug zakken, om daarna vol achter de NSX-en aan te stuiven om die kerel kwijt te raken).
En ik vind het allemaal prima, maar als hij achter op mij klapt is het wél mijn probleem. Dus je kan begrijpen hoe vals ik inmiddels was.
Die kerel reed als er geen verkeer kwam op de linker baan om te kijken of hij voorbij kon en midden op de weg en slingeren etc etc.. god wat was ie gek.
Na dat kwartier was bij mij de maat vol en ik trok het niet meer. Ben op de rem gaan staan en heb hem midden op de weg stil gezet. Eigenlijk hadden we moeten uitstappen (Robbert had zijn gordel inmiddels al los :twisted: ) maar ik zei nee kom maar we rijden wel verder (konden het ons niet veroorloven de groep kwijt te raken want we wisten de weg niet :wink: )
Na mijn actie is hij toch gelukkig de andere kant op gedraaid bij de kruising. Waarbij hij écht bijna op een andere auto zat omdat hij zo lomp stoer probeerde weg te rijden...
BAH wat heb ik een hekel aan die tupperware mannen :roll:
GOD wat ergerde we ons aan die tupperware kerel.
Wij reden laatste in de groep van 6 auto's omdat ik toch het idee had dat wij de 'underdog' waren :wink:
We reden met licht aan zodat de voorste in één oog opslag kon zien of de groep compleet was (érg goed idee als je in een kleine groep gaat :!: )
In deze 'kop groep' reden we langs een stationaire Golf (4 dacht ik) met een vw bora front en je kent het wel, zag er allemaal niet uit.
Robbert wees me erop dat hij een Joint zat te roken.
Na een kilometer, misschien 2 zat hij op onze bumper. Niet achter ons, nee OP onze bumper.
Daar begon mijn irritatie.
En maar kijken of hij voorbij kon, en maar naar links en naar rechts, en op de bumper.
Begon zo ondertussen al vals te worden.
Probeert hij op een kort recht stuk vlak voor een bocht, ons voorbij te schieten en tussen mij en de NSX te komen, dat nooit dacht ik. NSX liet gas los, ik ging op het gas en WIJ reden nu bumper op bumper zodat hij zich terug moest laten zakken omdat er tegenliggers aan kwamen. Lullig, maar zo'n gek moet ik niet tussen ons groepje hebben.
NSX rijder stak nog even een duim omhoog na deze actie.
Maar we waren hem nog niet kwijt. Ik durf te wedden dat hij een dik kwartier ahcter ons heeft lopen vervelen. Het was zelfs zo erg dat ik op punten bijna uit wou stappen om eens verhaal te horen.
Hij was nog redelijk vlot, dus puur op snelheid kon ik het ook niet winnen (liet mezelf dus terug zakken, om daarna vol achter de NSX-en aan te stuiven om die kerel kwijt te raken).
En ik vind het allemaal prima, maar als hij achter op mij klapt is het wél mijn probleem. Dus je kan begrijpen hoe vals ik inmiddels was.
Die kerel reed als er geen verkeer kwam op de linker baan om te kijken of hij voorbij kon en midden op de weg en slingeren etc etc.. god wat was ie gek.
Na dat kwartier was bij mij de maat vol en ik trok het niet meer. Ben op de rem gaan staan en heb hem midden op de weg stil gezet. Eigenlijk hadden we moeten uitstappen (Robbert had zijn gordel inmiddels al los :twisted: ) maar ik zei nee kom maar we rijden wel verder (konden het ons niet veroorloven de groep kwijt te raken want we wisten de weg niet :wink: )
Na mijn actie is hij toch gelukkig de andere kant op gedraaid bij de kruising. Waarbij hij écht bijna op een andere auto zat omdat hij zo lomp stoer probeerde weg te rijden...
BAH wat heb ik een hekel aan die tupperware mannen :roll:
VtecBob wrote:Nyther wrote:golf golf? niks gezien? vertel eens!
kvond wel dat robin en de hele bende achter hem wel heeel erg lang achter dat witte bestelbusje bleven hangen, ik krijg toch echt snel de schijt ervan en ben hem snel langsgereden en weer achter de NSXén aan :P
Jaa allereerst vonden we het wel jammer dat je niet aansloot bij onze 'laagvliegers groep' haha..zou erg mooi zijn geweest met de s2k.
Mja ik zat wel bij DIE groep maar schijnbaar toen ik aan het tanken was, was die groep er al vandoor gereden zonder even te vragen wie al klaar met tanken was ofzo :S dus toen maar met een andere groep meegereden.
beetje jammer maar aandachtpunt voor de volgende keer dat de groepjes bij elkaar worden gehouden en niet zomaar doorknallen als iemand nog wat ligt te eten/staat te plassen of ligt te tanken nog..
Anyway ik vond het echt megavet, ik stel voor om het nog eens over te doen in september :twisted:
Met tanken was ik ze helaas ook kwijt omdat ik op jou aan het wachten was. Ik zag ze nog wel weg rijden en had er achteraan kunnen gaan maarja.
Gelukkig doordat de rode EP niet meer kon bij benen, en doordat ze stopten bij dat kerkje kon ik aanhaken.:stampen: :stampen: :clap
We reden deze keer met zn 6-en in die groep wat al erg veel was. 3 of 4 auto's zou beter zijn.
Gelukkig doordat de rode EP niet meer kon bij benen, en doordat ze stopten bij dat kerkje kon ik aanhaken.:stampen: :stampen: :clap
We reden deze keer met zn 6-en in die groep wat al erg veel was. 3 of 4 auto's zou beter zijn.