Knaller op circuit

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
slydawg

Post by slydawg »

Honkbalknuppel? Ik werk anders, maar dat is weer een ander verhaal.
LCR

Post by LCR »

Yep, je krijgt lala als ie niet wil betalen :evil:
Dreigen en mensen opzoeken werkt juist in jouw nadeel. de kans bestaat dat je in een hokje belandt en moet oppassen als je een stukje zeep laat vallen :twisted:
mr. X

Post by mr. X »

Laten we hopen dat zoiets nooit gebeurt, en mocht dit wel het geval zijn dit netjes opgelost word.

Als er bij jou schade gereden word hoop je ook dat een ander dit netjes afhandelt. Maar als jij de fout maakt en bij iemand schade rijdt, ben dan ook sportief en betaal gewoon.

Zo hoeven we er niet achter te komen wat er anders voor maatregelen tegenover staan......
Katana

Post by Katana »

Voorkomen is beter dan genezen
IvoG

Post by IvoG »

Met een goed geregelde circuitdag gaat het bijna nooit mis. Er zit voldoende ruimte tussen de auto's en men let goed op elkaar.

Als door mijn schuld iemand anders schade oploopt zou ik alles eraan doen om de schade te herstellen / betalen, al moest ik mijn eigen auto ervoor opgeven. Ik heb het dan niet over een ongeluk maar eerder een stomme actie.
RedSun

Post by RedSun »

slydawg wrote:Honkbalknuppel? Ik werk anders, maar dat is weer een ander verhaal.

:lol: bamboe onder de vingernagels? :lol:

Ben nooit op een circuit dag geweest maar iedereen heeft in zijn achterhoofd dat de schade voor je eigen rekening is dus rijden ze wat voorzichtiger/rustiger dan de profs natuurlijk.
Nana korobi ya oki
jef-il-vec

Post by jef-il-vec »

blijft een risico wat je van tevoren weet...

iets regelen lijkt me dan toch wel een beste oplossing ;)

grtz jef
slydawg

Post by slydawg »

RedSun wrote:
slydawg wrote:Honkbalknuppel? Ik werk anders, maar dat is weer een ander verhaal.

:lol: bamboe onder de vingernagels? :lol:

Ben nooit op een circuit dag geweest maar iedereen heeft in zijn achterhoofd dat de schade voor je eigen rekening is dus rijden ze wat voorzichtiger/rustiger dan de profs natuurlijk.

:lol:
Ik ben rustig.....chilling, relaxing :wink:
Maar idd, ik hou altijd in me achterhoofd wat er allemaal mis kan gaan en trust me, i know, is al een keer bijna flink mis gegaan.
Zou wel eenzijdig zijn maar schade aan 't circuit moet je ook betalen en dat is ook niet weinig.
Booster

Post by Booster »

was er een van jullie mannen met een ctr ook laatste woensdag 27 juni op zandvoort?

zat toen zelf eerst voor je, later er weer achter, toen er weer voor.

... ja je moet wat, was ook een beetje filerijden ...
Locked