DC2 wrote:Hmm, ruim 200 km naar Kevin en de verzamelplek, rondrit zelf 290 km en weer minstens 200 km terug naar huis! Ik wil zeker niet flauw zijn, maar ik laat het nog wel weten Kevin, wat betreft die tour.
Je kunt eventueel altijd hier bij iemand anders instappen en dat je de wagen hier laat staan en met iemand anders meerijd :P
Even samengevat vanuit de Type R Club Benelux uit (5 auto's):
# Maarten (CTR) - Mr. X
# Miguel (CTR) - Slydawg
# Robin & Eveline (DC2) - VTECRob
# Ivo (ATR) - IvoG
# Alireza (DC2) - DC2 [o.v.]
Niet Type R Clubleden:
# Luc (DC2) - ITR639
# Sven (DC2) - mr. k
# Kevin (S2000) - Nyther
# Mark (S2000)
# Kristof (DC2)- DC2TYPER
Eric,
Wat ik persoonlijk de vorige keer een hele goede actie vond van jullie, was dat jullie in de groep met portofoons werktten...
Eentje voorop, eentje in het midden en eentje aan het eind...
Is dat deze keer ook weer?
VTECRob wrote:Wat ik persoonlijk de vorige keer een hele goede actie vond van jullie, was dat jullie in de groep met portofoons werktten... Eentje voorop, eentje in het midden en eentje aan het eind... Is dat deze keer ook weer?
Absoluut, die (TopCom) zendertjes gebruiken we trouwens bij elke rit. Bijna iedereen bij ons in de groep heeft er ondertussen. Dus als jullie er ook hebben : breng maar mee, die dingen zijn toch allemaal compatibel.
Je kan ze onderhand bij elke Blokker of Halforts aanschaffen en zijn helemaal niet duur.
VTECRob wrote:Even samengevat vanuit de Type R Club Benelux uit (5 auto's):
# Maarten (CTR) - Mr. X # Miguel (CTR) - Slydawg # Robin & Eveline (DC2) - VTECRob # Ivo (ATR) - IvoG # Alireza (DC2) - DC2 [o.v.]
Niet Type R Clubleden:
# Luc (DC2) - ITR639 # Sven (DC2) - mr. k # Kevin (S2000) - Nyther # Mark (S2000) # Kristof (DC2)- DC2TYPER
Eric, Wat ik persoonlijk de vorige keer een hele goede actie vond van jullie, was dat jullie in de groep met portofoons werktten... Eentje voorop, eentje in het midden en eentje aan het eind... Is dat deze keer ook weer?
Kan je me wel bij clubleden zetten? :-)
Het ziet er naar uit dat we nog geluk gaan hebben met het weer.
VTECRob wrote:Wat ik persoonlijk de vorige keer een hele goede actie vond van jullie, was dat jullie in de groep met portofoons werktten... Eentje voorop, eentje in het midden en eentje aan het eind... Is dat deze keer ook weer?
Absoluut, die (TopCom) zendertjes gebruiken we trouwens bij elke rit. Bijna iedereen bij ons in de groep heeft er ondertussen. Dus als jullie er ook hebben : breng maar mee, die dingen zijn toch allemaal compatibel. Je kan ze onderhand bij elke Blokker of Halforts aanschaffen en zijn helemaal niet duur.
slydawg wrote:Ik heb ook 2 van die dingen liggen...als ik ze maar niet vergeet...
Anders leen je die andere van ons... :wink:
ITR639 wrote:Kan je me wel bij clubleden zetten? :-)
Het ziet er naar uit dat we nog geluk gaan hebben met het weer.
Ja tuurlijk Luc... :-)
Ben jij inmiddels Lid dan?
Want ik had even van iedereen de forum titel als referentie bekeken of men wel of niet lid was... :wink: