Sander stelt zich opnieuw voor. [TODA Spruitstuk]
-
- Posts: 420
- Joined: Mon May 16, 2005 7:14 pm
Zo hij zit... was een eitje.. Enige probleem was dat sommige moeren een beetje erg vast zaten. Maar uiteindelijk na wat weken in wd40 en met hulp van een goede ringsleutel was hij er zo af.
Damper heb ik vrij hard afgesteld en zelf nu vallen de vibraties reuze mee, eigenlijk gewoon zoals een auto hoort te trillen. De CTR was gewoon van fabrieks af al asociaal stil, dat je bij het stoplicht jezelf afvraagt of je motor nog draaid. Nu vraag jeje dat niet meer af, met alle voordelen van een etd erbij natuurlijk.
Plus.. het ziet er natuurlijk wel heel erg geil uit! hahaha!

Damper heb ik vrij hard afgesteld en zelf nu vallen de vibraties reuze mee, eigenlijk gewoon zoals een auto hoort te trillen. De CTR was gewoon van fabrieks af al asociaal stil, dat je bij het stoplicht jezelf afvraagt of je motor nog draaid. Nu vraag jeje dat niet meer af, met alle voordelen van een etd erbij natuurlijk.
Plus.. het ziet er natuurlijk wel heel erg geil uit! hahaha!

-
- Posts: 294
- Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
- Contact:
Het oog streelt deze mod uiteraard, maar merk je er nu in de praktijk veel verschil met een relatief standaard auto ?
Ik lees op het UK forum, dat voornamelijk wheelhop verkomen wordt met deze modificatie. Zijn er ook nog andere voordelen behalve de nadelen zoals vibraties die genoemd worden?
Mzzl,
Tommy
Ik lees op het UK forum, dat voornamelijk wheelhop verkomen wordt met deze modificatie. Zijn er ook nog andere voordelen behalve de nadelen zoals vibraties die genoemd worden?
Mzzl,
Tommy
mr. X wrote:slydawg wrote:Het is om wheelhop te verminderen, niets meer niets minder.
Is het de vermindering van comfort waard?
Ik vind persoonlijk van wel. Ik zou het niet eens vermidering van comfort noemen, zo erg is het echt niet, ik weet niet eens meer hoe het was zonder en ik heb een de motorsteunen gedaan.
slydawg wrote:mr. X wrote:slydawg wrote:Het is om wheelhop te verminderen, niets meer niets minder.
Is het de vermindering van comfort waard?
Ik vind persoonlijk van wel. Ik zou het niet eens vermidering van comfort noemen, zo erg is het echt niet, ik weet niet eens meer hoe het was zonder en ik heb een de motorsteunen gedaan.
jij hebt ook nog de motorsteunen vervangen, die van jou vibreerde heviger dan die van mij...
vtecmoon wrote:slydawg wrote:mr. X wrote:slydawg wrote:Het is om wheelhop te verminderen, niets meer niets minder.
Is het de vermindering van comfort waard?
Ik vind persoonlijk van wel. Ik zou het niet eens vermidering van comfort noemen, zo erg is het echt niet, ik weet niet eens meer hoe het was zonder en ik heb een de motorsteunen gedaan.
jij hebt ook nog de motorsteunen vervangen, die van jou vibreerde heviger dan die van mij...
Is dat zo... :lol:
Ik heb niet de motorsteunen vervangen maar inserts aan ze toegevoegd, de voorste en achterste.
Alweer een tijdje mijn kop hier niet laten zien. Ben een tijdje flink ziek geweest waarna ze mijn ammandelen hebben weggehaald. Het lijkt nu beter te gaan en zit alweer 2 dagen op het werk.
Nou zit er wel iets positiefs aan de operatie. Ik ben 10kilo afgevallen, dat is weer 0.05s sneller van 0-100 :-P
Ben mij nu weer een beetje in het verdiepen in de auto. Heb er gister Xenon(4300k) in gezet en dat bevalt goed.
De 17e gaat ie naar de dealer voor APK en grote beurt. APK verloopt trouwens de 5e al....oeps. Mijn versnellingsbak begint steeds meer geluid te produceren, dus daar laat ik ze even naar kijken.
Omdat dit misschien een duur prijskaartje kan hebben wacht ik even tot het aanschaffen van leuke spulletjes voor de auto tot na die datum.
Doordat ik ziek was heb ik een leuk kunnen sparen en zit dus al een beetje te denken wat te doen.
Mugen Twinloop met TODA Spruitstuk en K-Pro(Met een tripje naar Engeland om hem te laten afstellen)
Of hem NH-0 te laten spuiten.
Komt dus wel goed. Enige nadeel aan deze hele situatie is dat de Type-R weer mijn daily driver is geworden doordat ik zo lang ziek was. Betekent dus weer 200km per dag. Vooral leuk met dit weer... auto ziet er niet uit zo goor.
Nou zit er wel iets positiefs aan de operatie. Ik ben 10kilo afgevallen, dat is weer 0.05s sneller van 0-100 :-P
Ben mij nu weer een beetje in het verdiepen in de auto. Heb er gister Xenon(4300k) in gezet en dat bevalt goed.
De 17e gaat ie naar de dealer voor APK en grote beurt. APK verloopt trouwens de 5e al....oeps. Mijn versnellingsbak begint steeds meer geluid te produceren, dus daar laat ik ze even naar kijken.
Omdat dit misschien een duur prijskaartje kan hebben wacht ik even tot het aanschaffen van leuke spulletjes voor de auto tot na die datum.
Doordat ik ziek was heb ik een leuk kunnen sparen en zit dus al een beetje te denken wat te doen.
Mugen Twinloop met TODA Spruitstuk en K-Pro(Met een tripje naar Engeland om hem te laten afstellen)
Of hem NH-0 te laten spuiten.
Komt dus wel goed. Enige nadeel aan deze hele situatie is dat de Type-R weer mijn daily driver is geworden doordat ik zo lang ziek was. Betekent dus weer 200km per dag. Vooral leuk met dit weer... auto ziet er niet uit zo goor.