Normaal ga ik altijd elke jaar naar Assen , altijd Vrijdags en dan Zaterdags laveloos thuis komen, dit jaar ga ik 1x niet en ik zit nu hier te tikken terwijl ik daar had kunnen genieten.....
Maar ja eigen keuze , nog meer mensen die normaal gaan of straks/morgen nog gaan?
TT Assen
-
-
ben 2 jaar geleden geweest. was er nog nooit geweest. Gingen eerst met ze alles stappen. Dat ging nog wel. alles daarna is tegengeslagen.
Kut parkeren. schijtweer. Rossi die alweer snel ging(geen verassingen toen). noem het maar op. Ben gek op motoren maar dit is echt iets wat mij niet veel heeft gedaan( terwijl ik dat toch had verwacht)
Kut parkeren. schijtweer. Rossi die alweer snel ging(geen verassingen toen). noem het maar op. Ben gek op motoren maar dit is echt iets wat mij niet veel heeft gedaan( terwijl ik dat toch had verwacht)
Woon dichtbij, ben er nog nooit geweest. Er is zelf een oproep, dat er aan de kassa morgen nog gewoon kaarten te krijgen zijn. Dat heb ik nooit eerder gehoord. Denk toch door het slechte weer.
Wat ik wel vrijwel ieder jaar doe, is de aankomst van de motoren bekijken. Vanaf duitsland komen ze vanaf de a7 bij de afslag richting Veendam eraf. Ik sta dan op een andere viaduct te kijken, als ze beneden op de afrit komen en afslaan richting Assen. Echt heel veel mooie motoren zie je dan. En in en rond Groningen stikt het er nu van!
Wat ik wel vrijwel ieder jaar doe, is de aankomst van de motoren bekijken. Vanaf duitsland komen ze vanaf de a7 bij de afslag richting Veendam eraf. Ik sta dan op een andere viaduct te kijken, als ze beneden op de afrit komen en afslaan richting Assen. Echt heel veel mooie motoren zie je dan. En in en rond Groningen stikt het er nu van!