TT Assen

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
wilco

TT Assen

Post by wilco »

Normaal ga ik altijd elke jaar naar Assen , altijd Vrijdags en dan Zaterdags laveloos thuis komen, dit jaar ga ik 1x niet en ik zit nu hier te tikken terwijl ik daar had kunnen genieten.....

Maar ja eigen keuze , nog meer mensen die normaal gaan of straks/morgen nog gaan?
Martin.O

Post by Martin.O »

K*tweer
wilco

Post by wilco »

Nu wel , morgen is het beter...althans zeggen ze
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Ik zou gaan, maar ga niet. Voorband is niet in orde (Michelin terugroep actie...) en het weer zit niet mee. Volgend jaar beter.
Image
wilco

Post by wilco »

Ik hoor de motoren langs jagen hier op de snelweg , zit toch bijan 1Km van de snelweg af , maar qua geluid is het leuk te horen dat ze hier op het rechte stuk de gashendel open draaien.
Martin Omi Performance

Post by Martin Omi Performance »

ben 2 jaar geleden geweest. was er nog nooit geweest. Gingen eerst met ze alles stappen. Dat ging nog wel. alles daarna is tegengeslagen.
Kut parkeren. schijtweer. Rossi die alweer snel ging(geen verassingen toen). noem het maar op. Ben gek op motoren maar dit is echt iets wat mij niet veel heeft gedaan( terwijl ik dat toch had verwacht)
eteuben

Post by eteuben »

Woon dichtbij, ben er nog nooit geweest. Er is zelf een oproep, dat er aan de kassa morgen nog gewoon kaarten te krijgen zijn. Dat heb ik nooit eerder gehoord. Denk toch door het slechte weer.

Wat ik wel vrijwel ieder jaar doe, is de aankomst van de motoren bekijken. Vanaf duitsland komen ze vanaf de a7 bij de afslag richting Veendam eraf. Ik sta dan op een andere viaduct te kijken, als ze beneden op de afrit komen en afslaan richting Assen. Echt heel veel mooie motoren zie je dan. En in en rond Groningen stikt het er nu van!
HondArd

Post by HondArd »

Moet ik hoognodig nog een keer naartoe, wil dat toch een keer meegemaakt hebben (en dan uiteraard met de motor gaan). Wel grappig dat de race zelf op een zaterdag wordt gehouden en niet op een zondag (heeft een religieuze oorsprong die stamt uit de beginperiode van de TT).
itr-1895

Post by itr-1895 »

normaal ga ik vrijdag nacht en zaterdag's hier ook naar toe.
maar dit jaar was/ben ik niet thuis.

maar volgend jaar ben ik er gewoon weer :D
Locked