rubber gepiep (gekraak) itr

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
VTECRTY

rubber gepiep (gekraak) itr

Post by VTECRTY »

heb sinds een poosje dus een beetje gekraak ergens rechts onder de motorkap. steeds met optrekken,een beetje rubberpiepend geluid lijkt het wel,iets met de ophanging misschien (motorsteun?)
Martin Omi Performance

Post by Martin Omi Performance »

trek hem vol door in vtec en laat dan je gas los. als je een 'tok" hoort dan is het je achterste schutbord motorsteun.
anders even je motorkap open doen en aan de motor trekken. als de motor te veel beweegt dan is het meestal de steun bij de distributiedeksel die gescheurd is.
Jo&

Post by Jo& »

Ik had een hoofdkoppelings cilinder kapot (lek eigenlijk) op me Civic Sport en dat klonk ook zo...
VTECRTY

Post by VTECRTY »

Zal het eens proberen even vol in de vtec en dan gas los,maar het is weer raar,ene keer hoor je het wel andere keer niet,zal vanavond nog is kijken. en de koppelings cilinder...zou t niet weten.....
bertjehonda

Post by bertjehonda »

die tok die omni beschrijft heb ik juist als ik langzaam rijdt en ineens gas geef. in de eerste of 2de versnelling. kan dat ook van de motorsteun zijn?
baRt

Post by baRt »

bij hard optrekken, of juist bij... nou ja... 25% gas (in ieder geval, verre van vol gas :) )?

ik heb ook zoiets ne de JDM itr die deze kant op komt ook... het is bij een bepaalde hoeveelheid gas geven een constante pieptoon...
Locked