Hello all,
In verband met de upcoming 5-lug conversie heb ik een aantal vragen, ik hoop dat jullie me van een antwoord kunnen voorzien.
1: Ik heb begrepen dat ik de complete achterste sleeparmen van de ITR zo plug and play om kan zetten op mijn EE9. Klopt dit?
2: Als dit klopt, passen de PU bushings die ik heb liggen (voor de EE9) dan in het ITR onderstel?
3: Kom ik dan niet in de problemen met mijn uitlijning, op welke manier dan ook? Ik zou het best graag in zijn geheel over willen zetten omdat de ITR delen er gewoon robuuster uitzien als de EE9 spullen.
4: Past mijn (nog aan te schaffen) KW variant 3 schroefset hierop? Ik ken de exacte termen niet, maar meen dat de ITR pillowball mounts (of zoiets) als montagepunt achter heeft, en de EE9 niet? Wederom: kom ik dan in de problemen?
5: Is een upgrade van HRC en rembekrachtiger aan te raden? Of zal mijn OEM VTEC spul het goed gaan doen?
6: Passen RVS remleidingen van een ITR? Ik heb wel een setje EE9 RVS leidingen liggen, maar de RVS leidingen van een ITR zijn een stuk dikker....
Thanks,
Marcell
Enkele vragen ivm 5-lug conversie onder EE9
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
1: ja
2: 95% zeker ja
3: nee hoor
4: ja, want dat heeft niks te maken met de onderdelen die je kunt overzetten
5: wellicht
6: geen idee
Je zet de onderste draagarmen NIET over, je gebruikt de draagarmen van je EE9. Voor gebruik je van de ITR alleen de wiellagers / hubs, maar niet de gehele fuseestukken... Maar dat gedeelte wist je al.
2: 95% zeker ja
3: nee hoor
4: ja, want dat heeft niks te maken met de onderdelen die je kunt overzetten
5: wellicht
6: geen idee
Je zet de onderste draagarmen NIET over, je gebruikt de draagarmen van je EE9. Voor gebruik je van de ITR alleen de wiellagers / hubs, maar niet de gehele fuseestukken... Maar dat gedeelte wist je al.
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
zucht, JIJ zou toch moeten weten wat een draagarm is Marcell... dat ding waar de onderkant van je schokbreker aan vast zit
je KUNT die van de ITR pakken, maar dat hoeft niet. Ze zijn even lang namelijk... Afhankelijk van welke je pakt heb je eye-mount of fork-mount schokbrekers nodig.
(uiteraard praat ik puur over achter, voor moet je toch je ee9 spul gebruiken)
dus gewoon kijken naar de bevestigingsmethode van je achterschokkers!

je KUNT die van de ITR pakken, maar dat hoeft niet. Ze zijn even lang namelijk... Afhankelijk van welke je pakt heb je eye-mount of fork-mount schokbrekers nodig.
(uiteraard praat ik puur over achter, voor moet je toch je ee9 spul gebruiken)
dus gewoon kijken naar de bevestigingsmethode van je achterschokkers!