Mijn naam is Avinash, 26 jaar. Ik ben sinds kort trotse bezitter van een Civic Type R uit 2002. Ik heb nummer 401 uit de CTR reeks.
Ik heb hiervoor een Civic VTI EG6 gereden. Toen ik deze CTR zag staan was ik direct verkocht. Deze CTR is voorzien van een airco. De vorige eigenaar heeft er een DC-sports header en andere middendemper op geplaatst.
Welkom hier! goeie keuze een civic hehe
een VTI is natuurlijk ook niet verkeerd maar de R heeft toch wat extras zoals je ondertussen wel heb gemerkt onder je rechtervoet 8)
Welkom :zwaaien: Avinash. Compliment door als eerste post meteen de voorstelronde te doen. En als je foto's hebt van je bolide: schroom niet om ze hier te plaatsen.
Eind oktober heb ik Ferodo DS2500 remblokken bij maskertje besteld. Deze heb ik nu i.c.m. standaard CTR schijven en deze combi is echt perfect. Bijt hard en goed. Op het circuit geen last gehad van fading. Vandaag heb ik een supersprint catback gemonteerd. Ik was al een tijdje opzoek naar een mooie demper. Toen Slydawg deze te koop aanbood, kon ik me niet inhouden. Geluid is echt super.
Ik heb de CTR nu ruim 6 maanden en ik vind de auto echt geweldig.