ATS , Nieuwe foto's met zomerbanden....
Katana wrote:Ziet er cool uit 8)
Hoeveel cm heb je d'r verlaagd?
Hoe remt ze nu op hoge snelheid (180+) ?
De accord is +/- 4 cm gezakt en kan de drempels nog behoorlijk goed nemen. En hoe ie remt bij 180+ kan ik je nog niet vertellen , wat mij wel is opgevallen dat bij het accelereren de neus veel minder omhoog komt. Dus de pk's komen nu beter op de weg i.p.v het omhoog stuwen van de auto.
En het bochten werk is aanzienlijk verbeterd.
Accoreke wrote:Mooi, lekker laaaaaaaaaaaag :wink:
Heb de mijne ook zo gelegd en zou zelfs nog lager willen.......
Heb jij ook kans om je voorste binnenkuip te raken bij afdraaien op slechte wegen?Katana wrote:Hoe remt ze nu op hoge snelheid (180+) ?
Bij 120 remt hij nog zeer goed...180 :roll: :roll: :lol: :lol:
Nee , heb geen problemen met het raken van de binnenkuip. Zo als ie nu staat is het goed, ga niet lager. Want dan kom je straks nergens meer over heen.
Katana wrote:Ben wel benieuwd hoe het aanvoelt, kom je dit jaar nog naar een meeting?
Vast wel, alleen weet nog niet welke, maar dan mag je er wel een stukje in rijden . Je hoeft in ieder geval dan geen niergordel mee te nemen , want zo stug is de KW variant 1 ook weer niet . Ik vind hem perfect zo niet te stug en ook nog genoeg comfort.
Hallo,
Even het stof eraf geblazen. Is lang geleden dat ik hier iets neergezet heb.
Maar ben al die tijd wel op het forum blijven hangen.
Rijd nu dik 2 jaar in een Toyota Avensis nadat ik de Accord verkocht had , deze rijd nu als het goed is nog steeds in Zuidhorn ( Prov. Groningen)
De Avensis is een leuke auto met veel ruimte en luxe maar mis eigenlijk al 2 jaar het sportieve van de ATR. En de ATR is natuurlijk ook een geschikte gezins auto. Dus daarom de avensis maar te koop gezet in de hoop dat ik hem gauw verkoop . En dan op zoek kan gaan naar een ATR. Hoeft niet perse een l.e te zijn maar wel in de kleur NHO natuurlijk . En niet al te veel km's
Er staat hier op het forum een te koop die mij wel zeer aanspreekt namelijk die van BugsM. Ziet er zeer netjes uit en met een belangrijke optie die mijn vorige ATR ook had , kw variant 1 .
Als er updates zijn houd ik jullie natuurlijk op de hoogte.
Even het stof eraf geblazen. Is lang geleden dat ik hier iets neergezet heb.
Maar ben al die tijd wel op het forum blijven hangen.
Rijd nu dik 2 jaar in een Toyota Avensis nadat ik de Accord verkocht had , deze rijd nu als het goed is nog steeds in Zuidhorn ( Prov. Groningen)
De Avensis is een leuke auto met veel ruimte en luxe maar mis eigenlijk al 2 jaar het sportieve van de ATR. En de ATR is natuurlijk ook een geschikte gezins auto. Dus daarom de avensis maar te koop gezet in de hoop dat ik hem gauw verkoop . En dan op zoek kan gaan naar een ATR. Hoeft niet perse een l.e te zijn maar wel in de kleur NHO natuurlijk . En niet al te veel km's
Er staat hier op het forum een te koop die mij wel zeer aanspreekt namelijk die van BugsM. Ziet er zeer netjes uit en met een belangrijke optie die mijn vorige ATR ook had , kw variant 1 .
Als er updates zijn houd ik jullie natuurlijk op de hoogte.