Eigen schuld, maar het doet toch pijn
Ik vind dit geen eigen schuld dikke bult maar een belachelijke maatregel... op een ander forum werd dit ook besproken en toen kwam iemand met een waarheid als een koe.
Dit is zogenaamd omdat er teveel doden vallen en dus moet de jeugd het maar in de portemonnee voelen. Hoeveel doden vallen er door dronken bestuurders en van hoeveel is de wagen plat?
Dit is zogenaamd omdat er teveel doden vallen en dus moet de jeugd het maar in de portemonnee voelen. Hoeveel doden vallen er door dronken bestuurders en van hoeveel is de wagen plat?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
De wagens van de dronken bestuurders zijn veelal toch al plat als ze iemand dood rijden, dus dat hoeft dan ook weer niet.
Maar inderdaad, waarom platdrukken? Een boete of de auto verkopen is veel beter, kunnen ze aan blijven verdienen ook nog door de koper opnieuw aan te houden bij de volgende straatrace waar die aangetroffen wordt.
Maar inderdaad, waarom platdrukken? Een boete of de auto verkopen is veel beter, kunnen ze aan blijven verdienen ook nog door de koper opnieuw aan te houden bij de volgende straatrace waar die aangetroffen wordt.
Ik ben het hier ook heel erg mee oneens. Zo ken ik iemand die rijd zelf een nette Honda maar die geeft het ook door aan de politie als er geracet word en het liefst zou die ze ook kapot zien gaan. Zoals al werd gezegd verkoop de auto en zet de racer vast want het is niet de auto die er wat aan kon doen.
Belachelijk.
Ze zullen altijd blijven 'racen'
Geef die quarter mile sprinters een eigen stukje weg waar ze dr gang kunnen gaan en zichzelf kapot kunnen rijden. Ik snap dat probleem niet.
*edit
Het zal denk ik wel helpen, want nu ik op de link klik doet dat toch pijn om zo je auto te zien liggen :shock: Met mijn mooie CTR zou ik het zo niet meer durven! Jeetje
Ze zullen altijd blijven 'racen'
Geef die quarter mile sprinters een eigen stukje weg waar ze dr gang kunnen gaan en zichzelf kapot kunnen rijden. Ik snap dat probleem niet.
*edit
Het zal denk ik wel helpen, want nu ik op de link klik doet dat toch pijn om zo je auto te zien liggen :shock: Met mijn mooie CTR zou ik het zo niet meer durven! Jeetje
In feite is dit niets nieuws. Een jaar of 20 geleden was er een keer een open dag bij de politie en daar lagen verscheidene opgevoerde brommers platgedrukt. Vind ik het eigenlijk best raar dat ze dit nu pas bij auto's doen als afschrikmiddel, en dan ook nog eens aan de andere kant van de grote plas.
Aan de andere kant is het wel te begrijpen dat je die auto's beter verbeurd kan laten verklaren, verdienen ze er nog iets op. Maar dan krijg je wel andermans "ellende" als 'ie er niet zo zuinig mee was geweest. Je krijgt bij verbeurd verklaren niet eens garantie tot aan de deur.
Aan de andere kant is het wel te begrijpen dat je die auto's beter verbeurd kan laten verklaren, verdienen ze er nog iets op. Maar dan krijg je wel andermans "ellende" als 'ie er niet zo zuinig mee was geweest. Je krijgt bij verbeurd verklaren niet eens garantie tot aan de deur.
Toch 13 doden in 3 maanden tijd blijkbaar.
Hier een link met video:
http://abclocal.go.com/kabc/story?secti ... id=5401920
En een andere keer: http://youtube.com/watch?v=DAICt5pACz8
Hier een link met video:
http://abclocal.go.com/kabc/story?secti ... id=5401920
En een andere keer: http://youtube.com/watch?v=DAICt5pACz8
-
-
wat een bullshit, die bestuurders die mensen platrijden en hun auto zijn toch al niet verzekerd dus moeten hun hele leven al bloeden (volgens onze regels).
Alle schade voortvloeiende uit een ongeval zijn uitgesloten tijdens wedstrijden/snelheidsproeven met uitzondering van puzzelritten zonder snelheids element. zowel WA als Casco schade.
Alle schade voortvloeiende uit een ongeval zijn uitgesloten tijdens wedstrijden/snelheidsproeven met uitzondering van puzzelritten zonder snelheids element. zowel WA als Casco schade.
Nana korobi ya oki