Accu ITR
Accu ITR
weet iemand of er accu's te krijgen zijn voor de integra met wat meer cappaciteit?
die van mij is namelijk na een dag of 4/5 leeg (door het alarm met gsmmoduele)
is een gel accu een oplossing??
die van mij is namelijk na een dag of 4/5 leeg (door het alarm met gsmmoduele)
is een gel accu een oplossing??
Type-R:
It's not just a type off car.... - It's a lifestyle!!
Dan is er denk ik ergens iets mis. Zo'n GSM module verbruikt amper wat stroom (denk maar aan de kleine battery van een gewone GSM en aan hoelang die meegaat). Daarnaast worden die modules ook veel op schepen gebruikt en gaan daar weken mee.
Koppel de module eens los en meet dan eens hoeveel stroom er 'loopt' met een ampere meter.
Koppel de module eens los en meet dan eens hoeveel stroom er 'loopt' met een ampere meter.
- Gaskleppie
ik zal idd eens zekering voor zekering na gaan waar de lekstroom vandaan komt,ik weet niet hoeveel een alarmsysteem normaal trekt maar zal idd geen 200mA zijn.
De accu is 46Ah
Is wel niet meer 100% in orde omdat deze dus regelmatig leeggetrokken wordt en je dus de accu met een snellader weer moet laden.
De accu is 46Ah
Is wel niet meer 100% in orde omdat deze dus regelmatig leeggetrokken wordt en je dus de accu met een snellader weer moet laden.
Type-R:
HondArd wrote:Hoeveel lekstroom heb jij dan Miguel?
Nooit gemeten om eerlijk te zijn. Ik heb ook een alarm op m'n auto maar zonder GSM module. Die had ik wel op me vorige auto maar die was een daily drive met gel accu dus nooit last daarvan gehad.
Toen ik bv. op vakantie was heeft ie 3 weken stil gestaan, in 1 keer gestart.
Hij staat nu alweer 2 weken stil maar heb net ff gekeken en alles is nog ok.
Auto staat vaker langer als 1 week stil en heb tot nu toe 1 keer een lege accu gehad maar toen was de accu ook op.