WOOOW
DAT DOE JE GOED!
Waarom zeg je altijd tegen me ja me geld is op terwijl er dan steeds nieuwe goodies binnenkomen :P . Dus het is echte mugen? wanneer naar de spuiter?
Dammmmm heb ik ook besteld. Denk dat deze ook goed zal zijn voor je CAI, heb je direct lucht toevooer. Tegen mij hebben ze gezegd dat het 3 maanden kan duren voordat ie binnen is. ZIet er goed uit.
S.J. wrote:WOOOW DAT DOE JE GOED! Waarom zeg je altijd tegen me ja me geld is op terwijl er dan steeds nieuwe goodies binnenkomen :P . Dus het is echte mugen? wanneer naar de spuiter?
deze kon ik niet laten, was een koopje!! :wink:
Gangaran wrote:Dammmmm heb ik ook besteld. Denk dat deze ook goed zal zijn voor je CAI, heb je direct lucht toevooer. Tegen mij hebben ze gezegd dat het 3 maanden kan duren voordat ie binnen is. ZIet er goed uit.
Ik heb helaas geen CAI, maar zal zeker in zijn voordeel werken mits je die wel voor de wielkast heb geplaatst.
Ik heb hem 2de hands uit de UK gehaald, was binnen een week binnen...had wel erg veel geluk aangezien zo'n buitenkansje zelden voor komt. 8)
eteuben wrote:Erg mooie lip, die ik zelf ook in gedachten had. Nu nog niet trouwens, maar het maakt het frontje net even af. Ook iets lager (optisch)!
Ik vraag me af wat de pasvorm is? Laat je ons dat tzt weten?
Dat vraag ik me ook af, Einde van de week even passen.
Op een engelse forum heb ik gelezen dat het niet optimaal is...ik mag hopen dat dit het tegendeel zal zijn. :-?