Vandalisme.
wij hebben een grote stoep voor en het is 100meter lopen naar de parkeerplaats die stoep is er vooral om kinderen te laten spelen....Overdag! dus in de nacht gaat hij lekker voor me deur staan.
Mja ik heb me auto nog niet so time will tell. Ik heb er ook nog aanzitten denken om reserve onderdelen op de sloop te halen en er op te zetten voor daily drive en voor meets/shows die onderdelen erop te zetten.
Mja ik heb me auto nog niet so time will tell. Ik heb er ook nog aanzitten denken om reserve onderdelen op de sloop te halen en er op te zetten voor daily drive en voor meets/shows die onderdelen erop te zetten.
VTECCIE wrote:Tja Niels... de andere kant maak ik ook mee hoor. Mijn vriendin heeft een 106 GTi waar ze ook erg blij mee is. Daar gaat ze wel overal mee naar toe want ze wil de wagen ook niet 'onder een stolp'. Het resultaat is alleen wel dat de wagen er naar twee jaar uitziet als een poffertjespan....
Ik wilde naar de uitdeukdag komen maar nadat ik ging tellen heb ik dat idee maar laten varen. Ik kwam aan een stuk of veertig deukjes en dan heb ik niet eens zo'n lamp gebruikt.
Mijn volgende wagen gaat dus gewoon weer onder de stolp. Dan maar gek in jouw ogen...![]()
Ik kan wel wat regelen met Julian hoor, prijsje maken als je wil.
Nana korobi ya oki
-
//TypeS// wrote:Ach ja het is alweer en hele tijd geleden maar toen ik mijn Integra nog had trof ik hem de volgende ochtend zo aan op mijn oprit......
Eén voordeel......... het was heel makkelijk te verwijderen, maar toch.....
Had trouwens heel de buurt wakker gevloekt die ochtend.
:evil:
Het gore lef...
Hoe heb je het eraf gekregen?
Soort van Thinner wat men bij een schadeherstel gebruikt voor het verwijderen van verse lak. Dit zonder aantasting van de autolak. Was wel even een gok hoe het zou uitpakken op de kunstof achterlichten. Dit was zelfs ook goed te doen. Verder zat mijn Type R sticker al onder de blanke lak dus die bleef ook onaangetast. :roll:
-
Nou mijn verhaal ook eens droppen.,
Van het weekend bij een goede vriendin wezen slapen. (nee nee enkel slapen zoals ik al zei)
En worden allemaal midden in de nacht wakker, wij keken naar buiten en zag daar een getinte medeburger in een worsteling met een vader en een zoon van enkele huizen verder.
Ik zo nieuwsgierig dat ik ben (of ramptoerist? :razz: )
Ga na buiten om te kijken wat er aan de hand is, bleek nu dat die getinte man een blik verfafbijt over die dochters auto heen heeft gegooid (ford ka) was het btw) per toeval kwam die zoon net thuis van uitgaan en greep hem bij zijn klauwen, geluk dat die vader nog op was, en het voorval had gehoord, dus ze hebbe die jongen is even goed aangepakt.
Ze hadden de politie al gebeld en jongen werd afgevoerd.
Gelukkig hadden ze nu de dader voor verzekeringswerk enzo, maar anders ben je toch goed 'genaaid'
Van het weekend bij een goede vriendin wezen slapen. (nee nee enkel slapen zoals ik al zei)
En worden allemaal midden in de nacht wakker, wij keken naar buiten en zag daar een getinte medeburger in een worsteling met een vader en een zoon van enkele huizen verder.
Ik zo nieuwsgierig dat ik ben (of ramptoerist? :razz: )
Ga na buiten om te kijken wat er aan de hand is, bleek nu dat die getinte man een blik verfafbijt over die dochters auto heen heeft gegooid (ford ka) was het btw) per toeval kwam die zoon net thuis van uitgaan en greep hem bij zijn klauwen, geluk dat die vader nog op was, en het voorval had gehoord, dus ze hebbe die jongen is even goed aangepakt.
Ze hadden de politie al gebeld en jongen werd afgevoerd.
Gelukkig hadden ze nu de dader voor verzekeringswerk enzo, maar anders ben je toch goed 'genaaid'
Ik werk zelf in de autoschade.
Jullie moesten eens weten hoeveel vandalisme gevallen ik behandel..
Ben nu bezig met een Atos waar ze doodleuk overheen gelopen zijn :twisted:
Verder zijn op t moment hier de strepen trekken over een auto met een spijker o.i.d populair. vorige week nog een hagelnieuwe 207 cc van voor tot achter :twisted: :evil: and so on....
o.k. tis m'n werk maar vind t toch zonde allemaal als je weet wat voor verhaal erachter zit.
dan heb ik t nog niet eens gehad over de inbraakschades.
Stelletje :censor ....
Jullie moesten eens weten hoeveel vandalisme gevallen ik behandel..
Ben nu bezig met een Atos waar ze doodleuk overheen gelopen zijn :twisted:
Verder zijn op t moment hier de strepen trekken over een auto met een spijker o.i.d populair. vorige week nog een hagelnieuwe 207 cc van voor tot achter :twisted: :evil: and so on....
o.k. tis m'n werk maar vind t toch zonde allemaal als je weet wat voor verhaal erachter zit.
dan heb ik t nog niet eens gehad over de inbraakschades.
Stelletje :censor ....
mr. X wrote:Hoezo hoor ik dit nu pas bob!
Ik was ook wel komen opdagen hoor als je even een belletje had gegeven, none of my business maar :roll: had hem graag eens aangesproken op zijn gedrag 8)
Omdat het midden in de nacht is en in principe de zaak al onder controle was..Ga ik je niet midden in de nacht bellen hea :lol:
En het was me ontschoten je het te vertellen, kwam weer naar boven naar aanleiding van dit topic

Bij mij in de straat rijden de swa's niet op fietsen. Ze rijden op herrie scooters of op Hayabusha's met verlengde achterbruggen. En soms op quad's... he Martin (uit Groningen)? 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
//TypeS// wrote:Ach ja het is alweer en hele tijd geleden maar toen ik mijn Integra nog had trof ik hem de volgende ochtend zo aan op mijn oprit......
Eén voordeel......... het was heel makkelijk te verwijderen, maar toch.....
Had trouwens heel de buurt wakker gevloekt die ochtend.
jezus, zo eentje zou je toch op heterdaad willen (be)trappen.....
Toch jammer dat mensen niet van andersmans spullen kunnen blijven, zelfs niet van een paar stickers of ventieldopjes........
Ook op het werk parkeer ik altijd dubbel, wordt me niet altijd in dank afgenomen, maar die leasebak-stropdassen kijken niet allemaal even nauwkeurig, je hebt geen keus :lol: