Sinan wrote:die video ken ik, meer dan 5 keer gezien en van die k20 tegen die Evo klopt helemaal niets van, de evo heeft meer koppel meer pk en kan de vermogen beter kwijt(?) vanwege de awd
Die evo geeft echt geen volgas dat zie je zo. Let ook op het verkeer achter de Evo.
Sinan wrote:die video ken ik, meer dan 5 keer gezien en van die k20 tegen die Evo klopt helemaal niets van, de evo heeft meer koppel meer pk en kan de vermogen beter kwijt(?) vanwege de awd
Die evo geeft echt geen volgas dat zie je zo. Let ook op het verkeer achter de Evo.
idd, een eg k20 is denk ik wel sneller van 0 naar de 100 maar voor de rest is de evo sneller denk ik.
hoeveel weegt eigenlijk een eg met k20?
ligt aan de EG... ding van Marco had twee kuipjes en een dashboard... dus die zal rond de 850 a 900 gezeten hebben...
normaal is een EG6 (VTi) rond de 1060 op kenteken geloof ik... de k20 schijnt iets lichter te zijn dan de b16a2, dus zeg ff 1050kg bij een straight swap zonder verder iets aan de auto te doen..
Helemaal met je eens, maar we gaan even uit van een 'getunede' evo. er staat alleen 22 psi, what ever that means..
Dus for all I know zit dat ding op de 300-350 pk :dunno:
de vraag is, hoeveel psi/bar heeft een evo standaart?
maar doet er niet toe, de evo is gewoon sneller, ookal wil ik diep van binnen dat de eg k20 sneller is :-?
mr. X wrote:Helemaal met je eens, maar we gaan even uit van een 'getunede' evo. er staat alleen 22 psi, what ever that means.. Dus for all I know zit dat ding op de 300-350 pk :dunno:
22psi met welke turbo, engine setup etc etc.....zegt weinig dus.
heb filmpje niet gekeken, maar er is ook een filmpje van een witte evo tegen een zwarte eg.......die eg heeft k20 boost, dat wordt een ander verhaal dan he......