Real Campeon ole oleee :D
MooZleZ wrote:@Hondard, dat is Chelsea, en geen van beidde hebben leningen dat is dan weer Barcelona.
Real is anders wél een club die het geld op de één of andere manier over de balk smijt, danwel zich groter voordoet (oftewel grootheidswaanzin)dan ze daadwerkelijk zijn. Stamt zeker nog uit de Franco-tijd toen deze club langs alle kanten werdt bevoordeeld ten opzichte van stadsgenoot Atletico Madrid.
nee niet echt, laatste transfer was Ruud van Nistelrooy en die kostte totaal niet zo veel, voor de rest weinig uitgegeven en wel redelijk wat verkocht. ze gooien echt niet zoveel geld weg dan jij hier impliceert. en grootheidswaanzin, waarom, enige ploeg die 30 SPaanse Primera Division landstitels heeft, 9 Champions League titels, en het gaat maar door, ook verkozen door Fifa als beste club van de 20ste eeuw, lijkt mij dat jij een beetje anti-real madrid en pro-barcelona bent zoals de gemiddelde nederlander.
MooZleZ wrote:nee niet echt, laatste transfer was Ruud van Nistelrooy en die kostte totaal niet zo veel, voor de rest weinig uitgegeven en wel redelijk wat verkocht. ze gooien echt niet zoveel geld weg dan jij hier impliceert. en grootheidswaanzin, waarom, enige ploeg die 30 SPaanse Primera Division landstitels heeft, 9 Champions League titels, en het gaat maar door, ook verkozen door Fifa als beste club van de 20ste eeuw, lijkt mij dat jij een beetje anti-real madrid en pro-barcelona bent zoals de gemiddelde nederlander.
Ik ben zowel anti-Real als ook anti-Barcelona. Heb trouwens niet zoveel op met voetbal, maar de uitwassen vallen me wel op. En ik kan me niet voorstellen dat Real veel titels op een EERLIJKE manier heeft verkregen. Lange tijd was Real het stokpaardje van Franco, en dat was één van de laatste Europeese dictators.
rofl, ik ga niet verder in discussie met jou, maar als jij denkt dat real hun titels op een oneerlijke manier krijgt ben je er toch dik naast. ik weet dat Franco Real Madrid vroeger heeft voortgetrokken enzo, maar dan nog, dat heeft weinig tot niets te maken met 9 Champions League titels en alle 30 primera division titels.
- Gaskleppie