wit is tha BOMB

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
-=[BLACKA]=-

wit is tha BOMB

Post by -=[BLACKA]=- »

S.J.

Post by S.J. »

Die gasten die dat hebben geschreven mag ik niet ze vinden elke Honda sjonnie zelfs de NSX. De enige jap die ze vet vinden is de Skyline GTR.
mr. X

Post by mr. X »

Wit is idd erg mooi op bijna alle auto's.
mr. k

Post by mr. k »

Maar in Dubai ben je er toch niet exclusief mee

GRTZ
itr is life . all the rest is detail
S.J.

Post by S.J. »

In Dubai ben je wel exclusief met een ITR ze rijden daar toch alleen maar duur spul
Sinan

Post by Sinan »

en sloom ja met een itr, meeste auto´s zijn echte monsters met een berg van koppel en pk
RedSun

Post by RedSun »

en een vent in een jurk achter het stuur
Nana korobi ya oki
mr. X

Post by mr. X »

:lol:
Voodoo

Re: wit is tha BOMB

Post by Voodoo »

Oud nieuws Randy, was aanwezig tijdens Auto Salon Geneve...veel exclusieve auto's waren in het wit. Behalve de stand van Brabus waar ik mocht rondneuzen op de stand, zo bijdehand dat ik was vroeg ik waarom zij niet met de trend meegaan. Kreeg te horen "zwart is ons huiskleur, daar wijken wij niet vanaf" zegt die lullo :lol:
mr. X

Post by mr. X »

Tenminste iemand die niet met de trends mee holt.....

Als iemand die zo'n auto koopt hem in het wit wil, spuit hij hem daarna maar over :twisted:
HondArd

Post by HondArd »

Sinan wrote:en sloom ja met een itr, meeste auto´s zijn echte monsters met een berg van koppel en pk

Maar een ITR gaat wel beter een bocht om :twisted:
Sinan

Post by Sinan »

HondArd wrote:
Sinan wrote:en sloom ja met een itr, meeste auto´s zijn echte monsters met een berg van koppel en pk

een supercar ook :lol: maar als ik kijk op autoweek wat de ITR gekost heeft vind ik het echt een koopje voor zoeen auto, voor zijn prijs krijg je heelveel terug
HondArd

Post by HondArd »

Sinan wrote:
HondArd wrote:

een supercar ook :lol: maar als ik kijk op autoweek wat de ITR gekost heeft vind ik het echt een koopje voor zoeen auto, voor zijn prijs krijg je heelveel terug

En toch vonden veel mensen dat toen erg veel geld voor een qua uitrusting vrij kale auto. Onbekend maakt onbemind, en al helemaal als daar een relatief hoog prijskaartje aan hangt.
S.J.

Re: wit is tha BOMB

Post by S.J. »

Voodoo wrote: "zwart is ons huiskleur, daar wijken wij niet vanaf" zegt die lullo :lol:

Ja Kar hoe zou jij het vinden als je opeens van Chinees naar Nederlander werd omgetovert omdat Nederlander zijn in is :wink: Of dat elke Type-R 2jaar terug niet meet in wit maar in flipflop kameleonlak werd overgespoten omdat het in was :wink:
Daarbij heb ik een zwak voor Brabus :o ops:
Sinan

Post by Sinan »

HondArd wrote:
Sinan wrote:
HondArd wrote:

En toch vonden veel mensen dat toen erg veel geld voor een qua uitrusting vrij kale auto. Onbekend maakt onbemind, en al helemaal als daar een relatief hoog prijskaartje aan hangt.

een ITR hoort kaal te zijn vind ik,maar goed sommigen denken daar anders over en willen het bedrag er niet voor over hebben, maar een echte liefhebber zal het altijd wel doen. Ik denk niet meer dat Honda zoeen auto nog op de markt gaat brengen die ook wordt verkocht in de EU.
HondArd

Post by HondArd »

Ik vrees inderdaad met grote vreze, de ITR DC2 was enig in zijn soort.
S.J.

Post by S.J. »

HondArd wrote:Ik vrees inderdaad met grote vreze, de ITR DC2 was enig in zijn soort.

EK9.
Martin.O

Post by Martin.O »

HondArd wrote:Ik vrees inderdaad met grote vreze, de ITR DC2 was enig in zijn soort.

:D
wilco

Post by wilco »

Bij de autoweek zat ook een boekje van Honda , daar stond het rijtje Type R's >>NSX R /ITR / ATR / CTR

Waar bij de ITR stond geschreven door Honda zelf;
Misschien wel de extreemste Type R ooit.Met 190PK uit een 1,8-litermotor die meer dan 8.000 toeren per minuut aankon.In Nederland geleverd vanaf 1998 en inmiddels een verzamelaarsobject.
HondArd

Post by HondArd »

S.J. wrote:

EK9.

Ook, maar die was officiëel niet in Europa geleverd.
Locked