Vandalisme.

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
mr. X

Vandalisme.

Post by mr. X »

Omdat ik er zelf mee te maken heb (klinkt erger dan het lijkt) lijkt me het goed om een topic te hebben om frustraties kwijt te kunnen.

Wat mij weer is overkomen..
Ik ben zó zuinig op die auto en rij met de TE37 velgen wat dit gevoel alleen maar versterkt. Ik parkeer hem zo dat er niemand een deur tegenaan kan gooien en bij voorkeur waar niet eens een andere auto hem langs kan zetten. En als ik echt zo'n plekje niet kan vinden, parkeer ik dubbel :D Heel slecht maar je moet iets.
Echter stap ik vandaag de deur uit bij een vriend thuis (dubbele parkeerhaven waar 2 auto's achter elkaar kunnen staan, waar ik dus in het midden stond) zie ik dat ze op mijn beide voorvelgen, de Volk racing stickertjes eraf hebben proberen te trekken!!!!!!!!!!
Ik werd even echt vals.. Het gore lef!
Parkeer als ik ergens heen ga in een parkeer garage, of uit het zicht. Dus ik weet ook echt niet waar, of wie dit heeft kunnen doen. Bij ons thuis staat ze iedere avond binnen (niet dat we buren hebben en mensen zouden de auto ook niet kunnen zien staan vanaf de weg kant)

:schieten:
Sinan

Post by Sinan »

bij ons hadden ze ook de spiegel erafgetrapt *zucht* doelloos
Knite Force

Post by Knite Force »

Kapot schieten die gasten. Ik sponsor die 50 euro voor de kogel wel. Kotsmisselijk word ik ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Inderdaad zwaar zwaaaaaar balen! En mijn god hoe kom je er uberhaubt op om dat eraf te pielen. Mongolen zijn het.

Ik heb er zelf weinig ervaring mee, behalve dat mijn vriendin in een straat woont waar veel uitgaansverkeer langs komt. Dus ik was een jaar geleden ook aan de beurt, bij de gehele straat de spiegels eraf geschopt, bij mij zat ie nog normaal. Dikke modderveeg erop, spiegelglas lichtelijk bekrast en spiegel zit nu wat losser wat een irritantie trilling in de spiegel oplevert bij 120+...

Ik denk dat de meesten hier hun auto tactisch proberen te parkeren, ik doe ook erg mijn best, maar helaas is het geen garantie. Echt balen van je mooie Volk wielen, ik zou he-le-maal leip worden!!!
Image
HONDA

Post by HONDA »

Klein voordeel... je had extra stickers van me gehad. :D

Bij mij waren de blauwe Volk ventieldopjes gejat. Daar rijdt nu een swa mee op zijn scooter gok ik.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Dat is ook zoiets, ventieldopjes jatten. Tering, dan ben je wel zooooooo zielig bezig. Moet ze gewoon een vingertopje per dopje kosten.
Image
RedSun

Post by RedSun »

wat zou het fijn zijn om 220 op je auto te kunnen zetten
Nana korobi ya oki
drifter

Post by drifter »

RedSun wrote:wat zou het fijn zijn om 220 op je auto te kunnen zetten

Accu loskoppelen en er een weideklok opzetten (je weet wel, van dat schrikdraad). :twisted:
Jammer dat de electronica daar niet blij mee is. :x
CTR #16636
RedSun

Post by RedSun »

Misschien komen de hybride accu's van tegenwoordig van pas :wink:
Nana korobi ya oki
mr. X

Post by mr. X »

Ja, gelukkig heb ik nog een extra set stickers die ik bij de velgen kreeg. Dus het is weer te maken, maar voorkomen is altijd beter dan genezen. Vind het zo stom, want weet echt niet waar dit gebeurt kan zijn.
Ik denk vooral door de populariteit van de computer spelletjes dat ze de stickers hebben proberen te ontvremen. In Forza zijn dit namelijk de lichtste velgen die er te koop zijn :wink: en wie zil zo'n stickertje dan niet op zijn scooter :roll:
Gelukkig hebben ze de stickers er niet afgekregen, anders vrees ik dat ik ze alle 8 kwijt was. Ik zal eens kijken of ik een foto kan posten.

Er zitten alweer ventiel dopjes op de Volk velgen, Sander. Toen hij weg ging voor een grote beurt (deze wou ik gelijk geven als hij in mijn bezit was) hebben ze gezien dat de dopjes eraf waren, en hebben ze er kosteloos andere opgedraaid. Het zijn dan wel zwarte, maar het gaat om het idee.

En nog iets wat er even uit moet :D
Ik liep, een tijdje geleden alweer, naar de auto toe en wat zag ik :shock: over het gehele tank klepje en nog doorlopend op het zijscherm, een grote witte streep zitten.
Ik zakte bijna in elkaar van ellende, omdat ik dacht dat het een ongelofelijk diepe kras was van 30cm. Het zag er écht zo uit, zelfs van dichter bij. Maar het was ongelofelijk dikke draad van een spinnenweb. Hoe dan ook, ik schrok me kei wezeloos en de tranen schoten echt waar bijna in mijn ogen.
Achteraf gelukkig nergens voor nodig :roll: haha
chris

Post by chris »

ik ken jullie frustraties...niet dat er nou zoveel op mn auto zit om eraf te jatten...maar toch :roll:

parkeer de accord ALTIJD in hoekjes zodat niemand ernaast kan gaan staan... de CRX staat geduldig onder zn hoes te wachten totdat werk verder gaat, gelukkig laat men die met rust.. en de 7-serie gooi ik in de parkeergarage altijd dubbel of over drie parkeerplaatsen. De accord ook! :lol:

Wordt zo moe van die mensen met die schijt winkelwagentjes, kinderen, kratten en domme onoplettenheid!!! dan maar bijdehand parkeren...zitten al teveel deuken in :( Vooral met die 7 is dat wel leuk om te doen...mn record staat op 6 parkeerplaatsen... gelukkig is t een grote rustige garage dus men kan altijd ergens anders parkeren :lol:
S.J.

Post by S.J. »

HaRdCoRe-WeZ wrote:Inderdaad zwaar zwaaaaaar balen! En mijn god hoe kom je er uberhaubt op om dat eraf te pielen. Mongolen zijn het.

Sjonnies die graag die stickertjes op hun autostyle(of rota no hard feelings) velgen willen. Jammer dat het gebeurt nu je net je EP3 hebt.
Jo&

Post by Jo& »

Shit man echt doelloze vandalisme....

Maarre wel grappig om te lezen dat jullie net zo "erg" zijn als ik...
Ik parkeer nooooit tussen auto's. En probeer altijd "veilige" plekjes te vinden.
Toch op de een of andere manier had ik dus wel wat werk voor de uitdeuker.... Of het nou een fietsstuur is of weet ik veel wat, het is mij een raadsel hoe die dingen erin kwamen...!
ee8

Post by ee8 »

zet dan ding onder een glazen stolp dan, kom op zeg......

tuurlijk is het kut als iemand met zijn klauwen aan je auto zit, tuurlijk moeten ze er vanaf blijven, maar tis wel een auto hoor.......

ik snap je volkomen en begrijp je reacties echt wel, maar vind sommige dingen wel wat overdreven. en nee, ik zet mijn civic als ie klaar is echt niet bij de albert hein, maar ga niet 3 parkeervakken innemen ofzo.......
HONDA

Post by HONDA »

Tja Niels... de andere kant maak ik ook mee hoor. Mijn vriendin heeft een 106 GTi waar ze ook erg blij mee is. Daar gaat ze wel overal mee naar toe want ze wil de wagen ook niet 'onder een stolp'. Het resultaat is alleen wel dat de wagen er naar twee jaar uitziet als een poffertjespan....

Ik wilde naar de uitdeukdag komen maar nadat ik ging tellen heb ik dat idee maar laten varen. Ik kwam aan een stuk of veertig deukjes en dan heb ik niet eens zo'n lamp gebruikt.

Mijn volgende wagen gaat dus gewoon weer onder de stolp. Dan maar gek in jouw ogen... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
LCR

Post by LCR »

Niet zeuren. Er is altijd baas boven baas. Toen ik mijn eerste VTI kocht had ie 0 (lees NUL) deukjes!!! Na 3 mnd Amsterdam had ik er 48 geteld!!!!!! :censor @#%^%$&#$*

Nu de VTI ITR Recaro's heeft vrees ik het ERGSTE.... :cry: :cry:
mr. X

Post by mr. X »

Ik snap je ook wel Niels, maar probeer zo de 'schade' zoveel mogelijk te beperken.

De integra was een ander verhaal maar deze auto ziet er echter piek fijn uit, en dat wil ik graag zo lang mogelijk zo houden. Wel vind ik het ook klets om 3 straten verder te parkeren, want een auto heb je toch ook weer voor het gemak.

Compromissen sluit ik dagelijks wat dit betreft.
mr. X

Post by mr. X »

@ LCR

Zo'n kitch alarm erop doen wat afgaat bij elke scheet :D

Amsterdam en alle andere drukke steden is een ramp voor mensen die zuinig zijn op hun spullen.
Wat dat betreft ben ik wel heeeel dankbaar voor ons mooie plekje.
MLM

Post by MLM »

mr. X wrote:@ LCR

Zo'n kitch alarm erop doen wat afgaat bij elke scheet :D

Amsterdam en alle andere drukke steden is een ramp voor mensen die zuinig zijn op hun spullen.
Wat dat betreft ben ik wel heeeel dankbaar voor ons mooie plekje.

haha, in amsterdam helpt zo een alarm niet hoor. ken iemand die zo een alarm had en elke keer als iemand langs zn prelude liep gaf dat ding een geluidje.
enkele noord afrikaanse vrinden vonden dat dus zo grappig dat ze dachten dat het een disco auto was. gevolg was dat ze erop gingen dansen, om dat ding "muziek" te laten spelen.
//TypeR//

Post by //TypeR// »

Ach ja het is alweer en hele tijd geleden maar toen ik mijn Integra nog had trof ik hem de volgende ochtend zo aan op mijn oprit......

Image

Eén voordeel......... het was heel makkelijk te verwijderen, maar toch.....
Had trouwens heel de buurt wakker gevloekt die ochtend.
Locked