heb zo een idee dat zowel de schijven als klauwen moeten passen omdat voor zover ik heb gehoord het onderstel toch veel weg heeft van de ep3 onderstel. Pin me er niet op vast natuurlijk
Martin Omi Performance wrote:heb zo een idee dat zowel de schijven als klauwen moeten passen omdat voor zover ik heb gehoord het onderstel toch veel weg heeft van de ep3 onderstel. Pin me er niet op vast natuurlijk
remklauwen en dergelijke past wel denk ik, echter is het onderstel van de nieuwe ctr volledig veranderd, omdat de wegligging van de ep3/dc5 niet beviel
Past gewoon.
Ma ja, als je ze voor niets op de kop kan tikken waarom niet?
Persoonlijk zou ik geen geld daarin steken voor remklauwen die precies hetzelfde zijn op dat type-r logo na...
Ik zou eerst kijken of je uberhaupt betere remmen nodig hebt.
Voor zover ik weet zijn de CTR remmen zeer geschikt voor trackdays. Veel beter dan de ITR remmen (met standaard remblokken).
Ik heb tot nu toe nooit op een circuit geweest, denk dat ik het ook nooit zal doen. Ik doe alleen maar aan sprintjes em autobahn zo nu en dan. Dus ik hoef niet echt bijzondere remmen te hebben. Ik zal gewoon rustig afweachten op een op ebay ofzo.