Remklauwen CTR 07

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
Gangaran

Remklauwen CTR 07

Post by Gangaran »

Zou de remklauwen van de 07 CTR passen op een 02+ CTR? Ik weet wel dat de schijven groter zijn, maar de niet klauwen.
Martin Omi Performance

Post by Martin Omi Performance »

heb zo een idee dat zowel de schijven als klauwen moeten passen omdat voor zover ik heb gehoord het onderstel toch veel weg heeft van de ep3 onderstel. Pin me er niet op vast natuurlijk
Gangaran

Post by Gangaran »

Vind de klauwen mooi uitzien, dus misschien een optie voor in de toekomst.
MLM

Post by MLM »

Martin Omi Performance wrote:heb zo een idee dat zowel de schijven als klauwen moeten passen omdat voor zover ik heb gehoord het onderstel toch veel weg heeft van de ep3 onderstel. Pin me er niet op vast natuurlijk

remklauwen en dergelijke past wel denk ik, echter is het onderstel van de nieuwe ctr volledig veranderd, omdat de wegligging van de ep3/dc5 niet beviel
slydawg

Post by slydawg »

Past gewoon.
Ma ja, als je ze voor niets op de kop kan tikken waarom niet?
Persoonlijk zou ik geen geld daarin steken voor remklauwen die precies hetzelfde zijn op dat type-r logo na...
ITR1689

Post by ITR1689 »

Gangaran wrote:Vind de klauwen mooi uitzien, dus misschien een optie voor in de toekomst.

Kijk je echt naar het uiterlijk van een remklauw. Maar wat als ie slechter remt?

Als de schijven groter zijn, dan zitten de klauwen ook verder naar buiten. Ik zou dat goed controleren.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

als je het geld erin steekt, spaar liever door voor het echte werk = spoon, project mu, etc
hardcorehonda

Post by hardcorehonda »

vtecmoon wrote:als je het geld erin steekt, spaar liever door voor het echte werk = spoon, project mu, etc

Jah het echte werk.. waar je niet zonder extreem veel onderhoud normaal mee op straat kan rijden omdat er geen seals inzitten

Het zijn super remmen maar niet voor een auto die hoofdzakelijk gebruikt wordt op straat....

Echte DIEHARD fanaten remmen....maar die weten over het algemeen precies waaraan ze beginnen
ITR1689

Post by ITR1689 »

Ik zou eerst kijken of je uberhaupt betere remmen nodig hebt.
Voor zover ik weet zijn de CTR remmen zeer geschikt voor trackdays. Veel beter dan de ITR remmen (met standaard remblokken).
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

Moet binnenkort mn spoon klauwen maar weer eens schoonmaken ja :)
Gangaran

Post by Gangaran »

Ik heb tot nu toe nooit op een circuit geweest, denk dat ik het ook nooit zal doen. Ik doe alleen maar aan sprintjes em autobahn zo nu en dan. Dus ik hoef niet echt bijzondere remmen te hebben. Ik zal gewoon rustig afweachten op een op ebay ofzo.
ee8

Post by ee8 »

kiep eerst maar es goede blokken op je ctr remmen zoals ze nu zijn......
Locked