NSX toer in de Belgische Ardennen ... ?

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
NSX-er

NSX toer in de Belgische Ardennen ... ?

Post by NSX-er »

Zondag 8 juli doen we weer een NSX-toer in de Ardennen. Speciaal voor onze Nederlandse vrienden hebben we deze keer gekozen om niet te ver zuidwaarts te rijden om het aantal kilometers in te perken, maar geen zorgen : de wegen zijn er bochtig, bergachtig en ... flitsvrij !!
Is er interesse vanuit de Type R club Benelux om hieraan deel te nemen ?
We verzamelen om 10 hr. aan de autosnelweg E-313 (Antwerpen-Luik) aan afrit 32 Tongeren-Riemst (vlakbij Maastricht en ook makkelijk van daaruit bereikbaar) op de parking van restaurant "De Pauze"
Degene die op eerdere ritten er al eens bijwaren kennen deze vaste vertreklocatie wel.
Groeten,
Eric
mr. X

Post by mr. X »

Vorige keer was idd érg leuk om tussen deze auto's te mogen rijden.

Misschien dat ik deze keer weer kom.
slydawg

Post by slydawg »

Hmmm, als ik vrij ben kom ik ook wel.
VTECRob

Post by VTECRob »

Ik zal het nog even overleggen, maar ik denk wel dat wij dan weer met Gerard mee aan komen zetten...
Net als de vorige keer... 8)

Gr,

Robin en Eveline
IvoG

Post by IvoG »

Ik ben er ook bij denk ik.
slED9e

Post by slED9e »

jammer, net Groundzero meegepakt dus zal uitslapen worden die dag :(
ITR639

Post by ITR639 »

Ik ben er waarschijnlijk bij.
mr. k

Post by mr. k »

Zal waarschijnlijk ook vande party zijn dan kan ik eens kennis maken met jullie

Mvg
itr is life . all the rest is detail
DC2

Post by DC2 »

Ik ben er bij en als het goed is met vriendin! :D
HondArd

Post by HondArd »

Denken er nog over na, als we tegen die tijd de ATR nog hebben zou het een mooie afscheidstournee zijn.
Nyther

Post by Nyther »

Heee dat is bij mij om de hoek, ik kom zeker even snel kijken dan!

Wat meer info over de route?afstanden enzo denk dta ik ook wel meerij dan!

Hee Alireza, jij kunt dan bij mij stoppen, rijden we samen af naar die parking, mijn huis is makkelijker te vinden voor jou :P kunnen we erna lekker nog terrassen in maastricht ofzo haha
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Misschien kom ik ook wel even kijken, die parking is op 5 km van mijn deur :wink:
NSX-er

Post by NSX-er »

Nyther wrote:Wat meer info over de route?afstanden enzo denk dat ik ook wel meerij dan!

Nu zaterdag gaan we de route proefrijden, dan weet ik precies te zeggen hoeveel km de totale rondrit bedraagt. Hou rekening met ongeveer 200 km van verzamelplaats tot eindpunt (zelfde).

Hieronder een link naar NSXprime dan kan je al een idee vormen van wie er deelneemt ...

http://www.nsxprime.com/forums/showthre ... post834325

Groeten
Eric
DC2

Post by DC2 »

Nyther wrote:Heee dat is bij mij om de hoek, ik kom zeker even snel kijken dan!

Wat meer info over de route?afstanden enzo denk dta ik ook wel meerij dan!

Hee Alireza, jij kunt dan bij mij stoppen, rijden we samen af naar die parking, mijn huis is makkelijker te vinden voor jou :P kunnen we erna lekker nog terrassen in maastricht ofzo haha

Klinkt goed ja! :D We zullen wel afspreken van te voren.
itr assen

Post by itr assen »

kom waarschijnlijk ook.
licht er aan wanneer ik met vakantie ga.
zo gauw als ik meer weet laat ik dit weten.
p.s.
moet dit niet onder meetings staan?
NSX-er

Post by NSX-er »

itr assen wrote:moet dit niet onder meetings staan?

Ik ben niet "gerechtigd" ... of hoe noem je dat, om onder "meetings" te posten, vandaar dat het hier staat. Het is ook geen officiële type R-uitstap maar een initiatief van de NSX Friends Benelux.
IvoG

Post by IvoG »

NSX-er wrote:
"itr assen":1qz9xjxq wrote:moet dit niet onder meetings staan?

Ik ben niet "gerechtigd" ... of hoe noem je dat, om onder "meetings" te posten, vandaar dat het hier staat. Het is ook geen officiële type R-uitstap maar een initiatief van de NSX Friends Benelux.[/quote:1qz9xjxq]Het was me niet opgevallen dat het niet in het juiste forum stond. Is nu verplaatst!
Nyther

Post by Nyther »

Aangezien al 2 mensen eerst bij mij langskomen en vandaaruit naar belgie vertrekken leek het me mischien fijn voor degenen die niet zo handig zijn in de weg te vinden naar de ontmoetingsplek om gewoon ook bij mij thuis te verzamelen en van daaruit naar belgie te vertrekken, Ik woon pal naast de snelweg in MAASTRICHT, op een 5-10km van de NSX ontmoetingsplek...

het enige wat jullie hoeven te doen is de A2 richting maastricht aan te houden!

Eenmaal aangekomen in maastricht krijg je een 5 tal stoplichten waarna de snelweg weer verder gaat richting belgie/LUIK, bij afslag 55 ga je eraf en dan ga je bovenaan de afslag naar RECHTS, de weg volgen omlaag en bij het stoplicht RECHTDOOR gaan tot de rotonde, die neem je driekwart, en je rijd dan meteen de straat RECHTS in, na 150 meter zie je aan de rechterkant een parkeerplaats waar je de wagen even kunt neerzetten, eventueel even naar de weecee en wat drinken nemen alvorens we vertrekken naar de NSX toertocht ontmoetingsplaats.

Image
easy toch?

Eventueel kunnen we na de toertocht in hartje maastricht lekker op het terras van een biertje genieten!

mensen die vanbij mij uit vertrekken:

- Nyther ( Kevin ) S2000 incl. vriendin
- Aliriza ITR incl. vriendin
- Mark S2000
- Mr.X ( Maarten ) CTR incl. aanhang

Laat even wat weten als je ook komt!

P.s. bij slecht weer rij ik niet mee alsmede ook bvenstaande mensen, dus de avond van te voren even op www.knmi.nl kijken!
NSX-er

Post by NSX-er »

De rondrit van het vertrekpunt in Riemst tot het eindpunt in Villers-le-Bouillet (Carrestel restaurant naast de E-42 snelweg Namen-Luik) is ongeveer 290 km. Met vertrek om 10 hr zijn we ongeveer om 17 hr aan het eindpunt. Van het eindpunt terug naar Luik is ongeveer een kwartier via dezelfde snelweg E-42 en in Luik kan via de A2/E-25 terug naar Maastricht gereden worden.
Maar er zullen kaarten voor iedereen ter beschikking gesteld worden en aan het eindpunt zal ik even met de nodige mensen de thuisrit overlopen :roll:

Image
mr. X

Post by mr. X »

Heb er zin in :D
Was vorig jaar ook een geslaagde dag om tussen deze mooie NSX-en te mogen vertoeven.
Locked