Killabee: Honda ITR #1566 [Xenon besteld+Verlaging H&R]

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
RedSun

Post by RedSun »

Damn gast dat ziet er strak uit!!

Je voiture staat er trouwens ook erg netjes bij :thumbs:
Nana korobi ya oki
vtecmoon

Post by vtecmoon »

staat netjes!
MLM

Post by MLM »

ufuk, gebruik je de itr als verhuiswagen ofzo? kan je beter de combo type r lenen :razz:
Katana

Post by Katana »

MLM wrote:ufuk, gebruik je de itr als verhuiswagen ofzo? kan je beter de combo type r lenen :razz:

Ik dacht eerst dat Bokito op de achterbank lag :lol:
Killabee

Post by Killabee »

HAHA, mijn OEM velgen liggen nog op de achterbank....
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Ziet er super uit zo 8)
eteuben

Post by eteuben »

Staat hem bijzonder goed. Erg mooie velg voor deze auto!
HondArd

Post by HondArd »

NAIS!!! 8)
Killabee

Post by Killabee »

Even nieuwe foto's plaatsen, incl. verlaging met 35MM H&R veertjes en US license plates.

Image
Image
Image
Image
Image

En ondanks dat mijn auto te koop staat, twijfel ik ontzettend om hem weg te doen.

Ik heb nu ook een setje 6000K xenon besteld, daar zal ik ook foto's van plaatsen als ik ze heb geinstalleerd.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Killabee wrote:En ondanks dat mijn auto te koop staat, twijfel ik ontzettend om hem weg te doen.

KEEP HER!!! :D
Sander

Post by Sander »

Ik had je 3 november zien staan op zandvoort. Toen twijfelde ik alleen eraan of het wel een ITR was vanwege het dakraam. Kreeg het vermoede dat het een geimporteerde acura was. Maar nu ik dit zo lees en na een kijkje op de rdw site zie ik dat ie origineel nederlands is.
Is dat schuifkanteldak aftermarket, of was het een optie van Honda? Jou keuze geweest, of van de vorige eigenaar?
Als het gewoon zo is dat er heel veel ITR's schuifkantel dakken hebben van fabriek af aan moet je maar niet op mijn geblaat letten. :-)
De reden dat ik erover begin is namelijk dat altijd als iemand op civictype-r.co.uk naar het achteraf inbouwen van een schuifkanteldak begon hij de wind van vooren kreeg van wege de chasisstijfheid die omzeep geholpen werd daardoor. En aangezien je op zandvoort was, en dus wel van een stukje rijden houd...en dat dus niet geheel onbelangrijk is.
Ik heb hier zelf geen verstand van hoor, gewoon een nieuwschierig vraagje..
Killabee

Post by Killabee »

Dat verhaal heb ik inderdaad al eerder gehoord, maar bij een Integra heb ik dat nooit gehoord. Ik heb er zelf in ieder geval geen last van.

Dakje is door de vorige eigenaar erin gezet, en ik vind het alleen maar voordeel, het is erg netjes gedaan. Lijkt bijna origineel.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Sorry dat ik het zeg. Ziet er allemaal mooi uit maar je nummerplaat hangt scheef. Iets waar ik totaal niet tegen kan moest het mijn auto zijn.
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

8)
MLM

Post by MLM »

ITR897 wrote:Sorry dat ik het zeg. Ziet er allemaal mooi uit maar je nummerplaat hangt scheef. Iets waar ik totaal niet tegen kan moest het mijn auto zijn.

Hey dont blame the kentekenplaathouder, die heeft ie ook "ergens" gejat :razz:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

MLM wrote:
ITR897 wrote:Sorry dat ik het zeg. Ziet er allemaal mooi uit maar je nummerplaat hangt scheef. Iets waar ik totaal niet tegen kan moest het mijn auto zijn.

Hey dont blame the kentekenplaathouder, die heeft ie ook "ergens" gejat :razz:

:lol:
Lucas79

Post by Lucas79 »

Vette bak hoor, zou niet weten waarom je die weg zou willen doen. Het is dat ik een gezinsauto moest kopen van de vrouw, anders was ik absoluut voor dit model Integra gegaan.

Grtz
Deus Ex Machina!
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Good that your keeping her man! 8)
Killabee

Post by Killabee »

Yes, I'm still a bit questioning myself. Because I like a S2000 also and maybe even a new FN2. But I think I can keep her for a while before changing.
Locked