Ik had je 3 november zien staan op zandvoort. Toen twijfelde ik alleen eraan of het wel een ITR was vanwege het dakraam. Kreeg het vermoede dat het een geimporteerde acura was. Maar nu ik dit zo lees en na een kijkje op de rdw site zie ik dat ie origineel nederlands is.
Is dat schuifkanteldak aftermarket, of was het een optie van Honda? Jou keuze geweest, of van de vorige eigenaar?
Als het gewoon zo is dat er heel veel ITR's schuifkantel dakken hebben van fabriek af aan moet je maar niet op mijn geblaat letten. :-)
De reden dat ik erover begin is namelijk dat altijd als iemand op civictype-r.co.uk naar het achteraf inbouwen van een schuifkanteldak begon hij de wind van vooren kreeg van wege de chasisstijfheid die omzeep geholpen werd daardoor. En aangezien je op zandvoort was, en dus wel van een stukje rijden houd...en dat dus niet geheel onbelangrijk is.
Ik heb hier zelf geen verstand van hoor, gewoon een nieuwschierig vraagje..
ITR897 wrote:Sorry dat ik het zeg. Ziet er allemaal mooi uit maar je nummerplaat hangt scheef. Iets waar ik totaal niet tegen kan moest het mijn auto zijn.
Hey dont blame the kentekenplaathouder, die heeft ie ook "ergens" gejat :razz:
ITR897 wrote:Sorry dat ik het zeg. Ziet er allemaal mooi uit maar je nummerplaat hangt scheef. Iets waar ik totaal niet tegen kan moest het mijn auto zijn.
Hey dont blame the kentekenplaathouder, die heeft ie ook "ergens" gejat :razz:
Vette bak hoor, zou niet weten waarom je die weg zou willen doen. Het is dat ik een gezinsauto moest kopen van de vrouw, anders was ik absoluut voor dit model Integra gegaan.