Honda: Ter land maar zeker ook...
-
ITR897 wrote:Mijn ITR ziet alle regendruppels. Staat nooit binnen sinds ik 3 jaar geleden in mijn nieuwe huis ben ingetrokken. Of ja toch één keer, weekje vakantie.
Ben ik nu slecht? :roll:
Nee joh! Jij gebruikt de auto waar hij voor gemaakt is

Hij zal er alleen niet beter op worden, maar ja.. tis niet anders he...
Waaruit kun je opmaken, dat als hij alle regendruppels ziet, hij zijn auto gebruikt waarvoor hij gemaakt is :?:
Als het niet anders kan (en dat komt ook echt nog wel), zal de CTR echt wel een keer de regen zien. Maar zolang ik de mogelijkheid heb haar droog en beschut te zetten en haar niet te gebruiken als er regen komt, maar MIJ dat dan een slecht mens.
Zo'n hoes heb ik ook.
Heb die ooit gebruikt met de ITR toen ik met de auto naar een camping in België was voor een week. Was slecht weer, maar de auto was droog :wink:
Eigenlijk had ik die hoes gekocht om hem stofvrij weg te zetten nadat ik hem gewaxt had :roll:
Als het niet anders kan (en dat komt ook echt nog wel), zal de CTR echt wel een keer de regen zien. Maar zolang ik de mogelijkheid heb haar droog en beschut te zetten en haar niet te gebruiken als er regen komt, maar MIJ dat dan een slecht mens.
Zo'n hoes heb ik ook.
Heb die ooit gebruikt met de ITR toen ik met de auto naar een camping in België was voor een week. Was slecht weer, maar de auto was droog :wink:
Eigenlijk had ik die hoes gekocht om hem stofvrij weg te zetten nadat ik hem gewaxt had :roll:
Over hoezen gesproken. Ik meen mij te herinneren dat toen ik de ITR 7 jaar terug kocht dat er speciale hoezen bij de Honda dealer leverbaar waren voor de ITR met zo een type R logo er boven op.
Maar voor de rest ben ik ze eigenlijk nog nooit ergens tegen gekomen.
Misschien dat ik toch maar eens bij de dealer moet langs gaan om te vragen of deze nog leverbaar zijn.
Misschien dat ik toch maar eens bij de dealer moet langs gaan om te vragen of deze nog leverbaar zijn.
ITR897 wrote:Over hoezen gesproken. Ik meen mij te herinneren dat toen ik de ITR 7 jaar terug kocht dat er speciale hoezen bij de Honda dealer leverbaar waren voor de ITR met zo een type R logo er boven op.
Die hoes staat idd in de EPC dus was idd een accesoire.