Even weer verder de stand van zaken...
Rebuild in Progress... ongeveer 80% Completed...
Met heel veel dank en hulp van Martin en Brenda :!:
Als het een beetje meezit, krijg ik van Martin het mooiste verjaardagskado dit jaar... :worshippy:
Mijn eigen ITR weer op het garagepad...
Hieronder nog wat foto's:
Het zal mij benieuwen als Daily Drive:
Altijd helemaal geweldig die OEM Honda zakjes, doosjes, flesjes....
Die facturen zijn meestal wat minder geweldig...
Drukgroep erafgehaald...
Koppelingsplaat eraf voor de foto van het Toda Vliegwiel:
Koppelingsplaat los op de foto:
Toda gebruikt "6-puck"- raceplaten van Exedy voor hun "Clutch-Kit"...
Dit gaat ook meteen het argument zijn om geschikter te zijn voor die enkele mafketel die een Full Race Koppeling in z'n Daily Drive zet...
Detailfoto van de kleinere veren (6 in plaats van 4 OEM):
Onderkant van de drukgroep:
Zijkant van de koppelingsplaat:
De drie componenten van de Toda Set... :stoer:
Leuke werkbank zo... Bijbel erbij...
Die weegschaal is de afgelopen twee maanden voor belangrijkere zaken gebruikt dan normaliter...
OEM heb ik nog niet alles gewogen, maar de Toda kit komt op zo'n 9kg totaal uit... (ietsjes minder)
Kleine detaildingen die je niet terug zal vinden bij een andere garage:
Stootbuffer voor de versnellingsbak-behuizing... 8)
Ja, alles is echt weg...
En de onderdelen liggen netjes gerangschikt...
Gewichtsbesparing door wat losse onderdelen van de OEM drukgroep wat weg te laten frezen... :roll:
Goed... monteren die hap...
Toda Vliegwiel:
Exedy Koppelingsplaat gecentreerd met een OEM Acura Centreerpen...
Met dank aan TCC... (Tussendoor nog even een hit-and-run gedaan bij Robert-Jan...) :thumbs:
Foto mislukt, maar toch nog voor het beeld...
Inbusboutjes van de Toda Drukgroep stap voor stap en geleidelijk vastdraaien om de drukgroep weer onder spanning te krijgen...
Gemonteerd en wel...
Goed kijken, want je ziet er niets meer van straks... :-?
Al dat moois verstopt...
