Die heeft op dit moment, ELKE spelcomputer die er op de markt is of is geweest.
whaha een maat van me is ook zo lijp, heeft zelf DDR dansplaten voor dansspelletjes, en dan de echte metalen en pop'n music arcade controllers om maar enkele uitwassen te noemen + ik denk dat ie ook een end op weg is om alles te hebben hoewel van de oldskool game machines hij nog weinig heeft, hij is zelfs jaloers op mijn Lynx *grin*
Nitrous Racer wrote:Eindelijk hebben we de ER34 blitz skyline. De papieren van deze auto zijn goed, daar staat dus in dat de auto dus ook echt van Ken Nomura Prive eigendom was. Hij heeft mee gedaan in de D1 streetlegal klasse. Het is zeker te zien dat er goed mee is gedrift...maar ja, dat is natuurlijk te verwachten.
Nitrous Racer wrote:Eindelijk hebben we de ER34 blitz skyline. De papieren van deze auto zijn goed, daar staat dus in dat de auto dus ook echt van Ken Nomura Prive eigendom was. Hij heeft mee gedaan in de D1 streetlegal klasse. Het is zeker te zien dat er goed mee is gedrift...maar ja, dat is natuurlijk te verwachten.
HEt is niet de echte driftauto van Ken, die was helemaal leeg met rolkooi en die van eugene heeft een interieur. Tis een Skyline uit Japan met dezelfde bodykit en stickers.
De echte auto heeft ken aan flarden gereden op het circuit. Een maat van me is helemaal drift gek en kwam eugene tegen toen hij met z'n auto op een meeting stond en toen zei Eugene ook dat het de originele was en die maat van me zei toen dat da niet kon omdata Ken die dus aan flarden heef gereden en toen zei eugene "huh hoe weet jij dat?"
Ze hebben wel een keer eenzelfde auto nagemaakt met interieur om rond te rijden in de straten om te kijken wat de reactie van mensen zou zijn.
Het zou die kunnen zijn maar het is niet de driftauto.
De D1 Drift auto en de Privateers auto, misschien heeft Ken de D1 racer naar de eeuwige driftvelden gestuurd en is dit de auto waar hij in de Privateers klasse mee uitkwam.
Ik weet er ook het fijne verder niet van hoor... Dit is alleen wat ik heb gelezen. Maar dat Ken twee ER34 drifters had weet ik zeker.
ik weet er ook het fijne niet van alleen dus het verhaal van die maat van me die er helemaal inzit en al die namen kent en ook alle youtube filmpjes e.d. heeft gezien. mjah hij spoort niet nee.